Bare en kjapp tur

Jeg må snart se å sette inn turboen og komme meg inn i dusjen, for jeg må ut å ordne noe før klokka blir 14…. Formen er noe bedre enn den var i går, for nesen er ikke så rennete lenger men jeg har fortsatt feber og er slapp. Derfor skal jeg ikke kjase og mase for mye i dag!!

Kattedoen var ikke så lekker i dag så jeg var nødt til å tømme og desinfisere den til morran… Vinja satt på vasken å kikket på når jeg holdt på for å forvisse seg om at doen hennes ble ren og fin. Ronja ventet på kjøkkenbordet, og når jeg begynte å tømme opp i sand jumpet hun oppi å begynte å krafse rundt. Tror ikke det var for å hjelpe til, men heller at hun måtte gå :o))

Det ser ut til at vi får flott vær i dag også, blå himmel og sol… Den forbaskade vinden kunne jeg godt ha vært foruten. I går måtte jeg kjøre opp markisa mi for den ble slengt hit og dit av vinden, og det ble ganske tropisk derute selv med luftevinduene åpne. Det ser ikke ut til at det er noe mindre vind i dag så det spørs om jeg kan ha markisen nede!!!

Da har jeg ikke tid til å sitte her lenger, blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg