sliten.no

Måtte opp tidlig i dag også for å bli ferdig til fysio-timen min…. Leiligheten var veldig varm og klam da jeg krøyp ut av senga, men etter å ha satt opp alle vinduene begynte det bli ganske bra luft inne. Sola var allerede høyt på himmelen og varmet godt opp, med andre ord en veldig fin dag :o))

Jeg rakk å ringe til revmatologen for å prøve å få en time, men jeg fikk beskjed om å sende henvisningen i posten. Så skulle de finne en time til meg og sende det i posten. Får bare håpe at han ikke har alt for lang ventetid, og at jeg får time ganske raskt…. Noe sier meg at det ikke helt blir sånn!!

Formen var egentlig elendig da jeg la meg ned på benken hos fysioterapeuten, og det gjorde jo at behandlingen ikke var av den mest behagelige. Når jeg reiste meg opp etter behandlingen kjente jeg at mye av kreftene og energien i kroppen var borte. Jeg hadde mest av alt lyst til å dra hjem å legge meg under dyna, men jeg gjorde ikke det. Nå har gått noen timer siden jeg var der, og jeg har ikke fått tilbake noe av energien, så det blir nok en strekk på senga før middagen i dag!!

Jeg trengte å handle litt så jeg dro ned på Bryn, og da kunne jeg slå to fluer i en smekk. Handle og få sendt av gårde henvisningen, siden det fortsatt er postkontor der nede. De nye blokkene som er bygget helt inntil senteret har blitt fine, og selv om jeg ikke ville ha bodd akkurat der så er jeg ganske missunnelig på de store flotte balkongene i forkant av blokka. Hadde ikke hatt noe i mot å hatt den størrelsen nei….

Når jeg kom hjem stakk jeg ned i vaskekjelleren å flyttet låsen min til i morgen, for bare tanken på å vaske klær i ettermiddag var altfor slitsom. Det er ikke så vanskelig å få time på morningen og formiddagen, men når jeg er i jobb er det jo bare ettermiddagstimene jeg kan ta å de går ganske fort unna.

PÃ¥ tide med en strekk, blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg