Solen tar…

En ting som glimrer med sitt fravær i heimen er en tube med solkrem, og jeg har lenge ment å kjøpe en ny etter at den gamle ble kastet for en stund siden. Dessverre har det blitt med tanken, og da går det som det. Når jeg var ute i går på min fotosafari og på gravlund var nakken min i solen hele tiden, og resultatet ble at jeg ble solbrent. Merket ikke noe med en gang, men på kvelden i går var jeg så sår å skjønte egentlig ikke hvorfor. Svaret var ganske tydelig når jeg tok et titt…. Før jeg la meg smurte jeg meg inn med AgroSan og når jeg våknet i dag var det bare rødt og ikke sårt lenger…

Før jeg dro ut i går fikk jeg hjelp til å smøre sunblokk på tattisøynene mine i nakken, og det kan man tydelig se, hihihi… Ikke så lett å ta bilde av segselv bak i nakken, så det  ble litt skakt og utydelig…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg