Fredagshandel på Lørenskog….

Etter at jeg var ferdig på jobben i dag dro jeg rett opp til Lørenskog for å møte Anne…. Vi hadde avtalt at vi skulle fredagshandle sammen, og samtidig kjøpe inn til morgendagens grillaften. Kjøttet er allerede i hus mens tilbehøret manglet, og det måtte vi kjøpe inn. Det hadde åpnet en ny Rema 1000 butikk der hvor Maxi lå før, og vi bestemte oss for å reise dit.

Europris åpnet ny butikk i går oppe ved Politikammeret, og Anne ville gjerne sjekke den ut…. Jeg hang med jeg vettu, men jeg skulle jo ikke ha noen ting…. hihihihihi!! Skjer aldri at jeg kommer ut derfra uten noe i handleposen. Så etter clogs, men de hadde ikke i min str der heller i den fargen jeg ville ha så det fikk jeg ikke. Butikken var stor, og de hadde innredet det etter IKEA prinsippet… Hvor man går på kryss og tvers sånn at plassen ble utnyttet maksimalt.

Har kommet inn i en rosa/lille periode, og falt da plask for dette settet…

Et sett med 3 litermål i rosa kom jeg også ut med :o))

Jeg skulle ikke handle så mye i dag, men det ble noen plastposer alikevel… Handla endel i går på veg hjem så jeg trodde at jeg hadde fått med meg det jeg trengte, men da jeg kom hjem manglet det noen småting alikevel, hehehe!

På Rema hadde de noen flotte eksemplarer av Ficus Ginseng, og jeg klarte ikke å la være å kjøpe meg to stykker. Jeg har en fra før som jeg kjøpte på Plantasjen for en stund siden som er litt større. 

Jeg hadde ingen pyntepotter hjemme så jeg investerte i en til hver av de nye plantene… De hadde ikke så stort utvalg, men syntes disse var ganske greie! Nå har jeg ommøblert litt på beplantningen, og de nye har fått nytt hjem i kjøkkenvinduet :o)) Det er litt tørt omkring i pottene mine så jeg må ta meg en runde med vannkannen.

Skulderen min er ikke helt fornøyd i dag, og det gjør at jeg blir fort sliten og trøtt… Den har ikke vært så aller værst de andre dagene i uka, så jeg skal ikke klage. Tror jammen jeg skal ta meg en aldri så liten powernap før jeg begynner med middagen, blogges!!

2 kommentarer
    1. Grilling er kos! – Jeg har vel aldri sett deg komme hjem fra en butikk uten en pose!!! – Det er i såfall så sjeldent at det er noe man ikke husker!!
      God helg, og hils Anne!

    2. terand: Hehehehe, du kjenner meg for godt :o)) Fortsetter det fine været vi har nå i kveld i morgen så kan vi sitte ute å spise, og det hadde vært hyggelig. Skal hilse fra deg jeg vettu :o)) Koz deg og nyt helgen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg