Pust i bakken….

Jeg bestemte meg i går for at jeg skulle ta en skikkelig ryddings i skapene mine i dag, hvis formen var bra og det har den i grunnen vært. Litt sløv og slapp i kroppen var jeg på formiddagen, men jeg tok meg i nakken å kom meg opp av stresslessen å satte i gang.

Helt ferdig er jeg ikke, men jeg fikk rydda en god del å det ble tilslutt 2 søppelsekker som skal kjøres bort å kastes. Jeg fant et par poser i det ene skapet fult av kabler og ledninger som jeg skal se litt på etterpå. Kan sikkert kastes det meste av det også :o))

Nå kjente jeg at formen var på nedadgående så jeg slang meg ned en liten stund. Tok med meg nettbrettet ut på balkongen å satt meg der med beina på en stol… Sola kommer og går og det blåser litt.

Magen min forstyrrer meg med høy romling, for å fortelle at det er på tide med litt middag. Jeg har satt på ovnen, og så fort den har gått opp kommer dagens hovedrett inn… Fiskegrateng!! Det har blitt litt mye kjøtt i det siste, så nå følte jeg at det var på tide med litt fisk igjen :o))

Ha en fortsatt fin søndag, blogges :o))

2 kommentarer
    1. At du skulle minne meg på at jeg må rydde skap! Jeg skal kaste gamle klær som er utvasket og stygge og resten skal i konteineren til Fretex. Mye jobb som jeg gruer meg til. Må neste få det gjort snart skil at jeg finner ut om jeg trenger noe nytt før ferien.

    2. Hehehehe, jeg syntes nesten at jeg mÃ¥tte det… Det er litt av en jobb Ã¥ rydde og kaste, og jeg har utsatt dette sÃ¥ lenge at nÃ¥ gikk det bare ikke lenger. Jeg har jo selvsagt gjemt igjen litt sÃ¥nn at jeg har noe Ã¥ gjøre de neste dagene ogsÃ¥. Har allerede samlet pÃ¥ meg et stort lass i kjelleren fra før som skal til Fretex!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg