Samsung Galaxy s4

På lørdag bestilte jeg meg ny telefon, Samsung Galaxy s4 hvit, og nå går jeg bare rundt å venter på at den skal komme… Det er første gangen jeg velger en hvit telefon, men skal jeg være helt ærlig så syntes jeg den var finest :o))

Jeg har vært i tenkeboksen en stund, på om jeg skulle velge en Samsung Galaxy Note eller en s4. Til slutt falt valget altså på en s4…

Telefonen må jo ha deksel og beskyttelsesfilm til skjermen så på veg hjem i dag dro jeg innom å kjøpte det… De hadde ikke så mange spennende farger å velge mellom, men de hadde rosa og da måtte jeg jo ha det :o))

Nå kan bare telefonen komme….

6 kommentarer
    1. Vi ferierer og ferierer :-))) Hvor bestilte du telefonen og hvor kjøpte du beskyttelsesfilm og deksel? Kunne du ikke kjøpt det samme sted som telefonen? Jeg har ikke spandert noe på meg selv enda i sommer, bare klær, he he, så nå vil jeg ha ny telefon 😀

    2. Lillian: Jeg bestilte telefonen på Tele2, og jeg tenkte ikke på deksler og beskyttelsesfilm da. Vet ikke om de har det der. Dem kjøpte jeg på Teknik Magasinet på Gunnerius.

      Jeg hadde egentlig kjøpt meg tastatur til nettbrettet i sommergave til megselv, men min gml telefon begynner å bli slitt så det var på tide med en ny :o))

    3. Takk for info Vera Lynn, da skal du se at det blir NY telefon på meg, den gamle er FOR gammal 😀 Jeg har tastatur til nettbrettet heldigvis, ellers ble det bare knot, så den utgiften får jeg ikke nå – og litt må jeg jo spandere på meg, he he. Feriepengene løper avgårde og skattepenger tilgode ble ikke mye å skryte av 🙁 Ha en fortsatt varm og solfylt kveld :-))))

    4. Lillian: Du får fortelle hvilke type du valgte å kjøpe når det skjer :o)) Vi fikk feriepenger i mai så de har jeg brukt opp for lenge siden, men heldigvis utgjorde skattepengene en bra slump i år :o)) Ha en fin sommerkveld du også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg