NÃ¥ har den kommet

I går fikk jeg melding om at den nye Samsungen min var under veis, og i dag fikk jeg mail om at den alt var kommet på postkontoret. Jeg dro rett bort på postkontoret da jeg kom hjem og hentet den. Det klødde i fingrene hele veien hjem etter å åpne esken og begynne å leke meg med den!

Nesten med en gang jeg kom hjem åpnet jeg esken å beundret vidunderet :o)) Før jeg begynte å fingre på den forsøkte jeg å sette på beskyttelsesfilmen, men som vanlig gikk det ikke så bra. Til slutt ga jeg opp å lot den sitte skeivt på.

Fyren hos Teknik Magasinet sa at jeg kunne ta med meg telefonen når jeg fikk den så skulle de hjelpe meg å sette filmen på, og det skal jeg gjøre i morgen.

Det gikk heller ikke så bra med å eksportere over kontaktene mine, så jeg endte opp med å måtte legge de inn manuelt. Det tok litt tid, men siden alle ikke skulle over på den nye var det like greit å gjøre det på den måten.

Jeg hadde synkronisert kontaktene med Facebook, og endte opp med en kontaktliste som var milelang uten telefonnummer. Meningen var at jeg skulle rydde opp i det, men har ikke kommet så langt. Nå er det i allefall ordnet og listen har blitt betraktelig kortere.

Nå ligger vidunderet på lading så jeg må nok vente litt før jeg kan fingre noe mer på en stund…

2 kommentarer
    1. Grattis med den HVITE 😀 Jeg hadde ikke vært nære en hvit telefon siden vi hadde hvit hustelefon for 100 år siden ca. he he, Min HVITE Galaxy er oppe og går nå takket være min hendige husbond 🙂 Kos deg i sola og ha en fin kveld med Galaxyen 😀

    2. Jeg har heller ikke hatt hvit telefon før, her skulle det alltid være svart… SÃ¥ nÃ¥r jeg kjøpte nettbrettet syntes jeg plutselig at det skulle bli hvit, og nÃ¥ da telefonen. Ã…, sÃ¥ fin den ble med det nye grønne neondekslet ;o)) NÃ¥ nyter bÃ¥de jeg pusene balkonglivet, hvor det nÃ¥ er veldig behagelig nÃ¥r sola ikke steker pÃ¥ vinduene lenger!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg