Blowing in the wind

Det er vel fare for at jeg blir upopulær når jeg sier at jeg er ganske fornøyd med været i dag :o)) Ikke det at jeg har har vært missfornøyd med det fine sommerværet vi har hatt den siste tiden, men det blir så varmt inne. Derfor er det godt å få luftet ut litt inne…., og med kjøligere ute har temperaturen inne sunket fra + 25 C til + 19,6 C i dag!

Solen har blitt byttet ut med overskyet vær og ganske kraftig vind, og med alle vinduer og dører åpne kjenner jeg den litt kjøligere luften fylle heimen :o))

Når jeg våknet i dag hadde jeg dundrende hodepine, sår hals og feber så jeg er hjemme i dag. Jeg har tatt et par Ibux for å få ned feberen så nå er jeg ikke så varm som jeg var tidligere i dag. Hode mitt derimot føles som om det var fylt med bomull….

I tillegg har jeg fått røde hissige utslett på øyelokkene igjen. Det er noe jeg pleier å få når jeg har spist noe jeg ikke tåler, og jeg sitter å prøver å finne ut hva det kan være denne gangen. Det eneste nye jeg har spist de siste dagene er spekematen og potetsalaten med hvitløk, hmmmm kan det være noe av det tro!! Ikke så mye annet å gjøre enn å smøre på sårsalve og håpe at det går raskt over, for vakkert er det ikke :o((

Kroppen roper etter noe mer varm drikke så det er på tide å brygge en ny kopp kaffe, blogges!!

5 kommentarer
    1. Fint med litt kjølig vind når plenen må klippes, trenger ikke mange pauser da 😀 Sommerforkjølelse er ikke godt, men IKKE ta godt vare på den, he he. Utslettet ditt KAN være reaksjon på kattehår/flass fra underpelsen enten katteeieren vil eller ikke 🙂 Er immunforsvaret ditt nedsatt, som nå, med feber og sår hals, da kan det fort komme allergiske reaksjoner. Skyll øynene med saltvann – ikke bruk salve/krem. God bedring til deg 🙂

    2. Tror ikke det er noen langvarig forkjølelse… Det er en vifteforkjølelse, tror jeg. Satt foran vifta en god stund forr å avkjøle meg, og det er ingen god ide, noe jeg burde vite fra før, hehehehe! Jeg skal definitivt IKKE pleie den, det kan jeg love deg :o)) Tror ikke jeg kan skylle på kattene når det gjelder utslettet, for jeg har hatt det om sommeren før jeg fikk kattene. Det er nok andre årsaker, og det går over etter en stund.

    3. Da har du stilt diagnosen selv: VIFTEFORKJØLELSE, den blir ny i journalen, hi hi hi. Ha det så bra du bare kan og ha en fortsatt god kveld 😀

    4. Hehe, den var lett nok… Jeg har også hatt airconditionforkjølelse, og den sitter hardere å krever lengre rekonvalens ;o)) Ha en fortsatt fin kveld du også!

    5. Hehe, den var lett nok… Jeg har også hatt airconditionforkjølelse, og den sitter hardere å krever lengre rekonvalens ;o)) Ha en fortsatt fin kveld du også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg