Roen og harmonien tilbake

For første gang på veldig lenge føler jeg at jeg endelig har ro og harmoni i kroppen…. Det er så lenge siden sist at jeg kan nesten ikke huske sist gang jeg følte meg sånn, og det er en sånn god følelse :o)) Med det kommer også leselysten tilbake, og det har jeg virkelig tenkt til å benytte meg av! Dagene består ofte av mye stress og jag å da er syntes jeg det er vanskelig å lande når jeg kommer hjem. Jeg syntes ikke at det var et problem før, men etter som årene har gått har det blitt vanskeligere og vanskeligere…..

I dag har det vært så deilig å sitte ute så jeg gikk ut å satt meg rett etter frokost, og jeg ble der i flere timer innen jeg klarte å løsrive meg for å lage meg litt middag. Siden det ikke var så varmt i dag kom matlysten tilbake igjen også :o))

Om onsdagen begynte jeg på bok 2 i serien om Kiaras Saga av Margit Sandemo, men det ble ikke så mye lesing før i dag…. Når jeg først satte meg ned på morningen i dag ble jeg så hekta at jeg klarte bare ikke å legge boken fra meg, og jeg nermest stormet igjennom side etter side. Bøkene til Margit Sandemo er veldig lettleste og det er mye handling i hvert kapittel. Denne serien er bare på 3 bøker, men jeg har ikke kjøpt den siste boken så det må jeg se å få gjort en av de nermeste dagene. Den kom ut i slutten av mai så jeg håper jeg finner den hos Narvesen :o))

Neste bok ligger allerede klar på bordet, og jeg måtte tilbake til Debbie Macomber som jeg har blitt så begeistret for. Menneskeskildringene hennes er så gode, og man blir så glad i personene hun skriver om. Det føles nesten litt trist når man er ferdig med en bok, for da treffer man ikke personene mer. Høres kanskje rar ut, men de blir nesten som venner :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg