Jeg, den uheldige…

Mitt venstre kne fungerer ikke helt 100% og jeg må være veldig forsikring med hvoran jeg sitter, trår og for ikke å snakke om går ned fra en stol når jeg har vært oppe i et skap. I dag glemte jeg meg helt bort da jeg drev å lette etter noe i et av soveromsskapene mine, og jeg brukte en kjøkkenstol å stå på istedet for den store uhånterlige gardintrappen. Da jeg skulle gå ned igjen gikk det litt fort for seg, og jeg klarte å trå hardt ned samtidig som jeg vridde kneet en aning. Det gjorde så vondt at jeg bare tippet meg over på senga å ble sittende lenge å forsøke å kontrollere smertene…

Etterhvert avtok smertene endel så lenge jeg satt i ro, men når jeg forsøkte å gå på benet var det slettes ikke noe behagelig lenger….. Av den grunn at mye av dagen i dag blitt brukt til å sitte med benet mitt høyt og i ro… Det er fortsatt veldig vondt å gå på nå i kveld, og er det ikke bedre i morgen så skal holde i ro da også. Jeg håper at det blir bedre etter en dag eller så, for jeg har tross alt ferie å har ikke lyst til å tilbrinke den med å sitte i ro hver dag :o((

Været ble etterhvert ganske bra i dag, og sola stekte ganske bra en kort stund på dagen i dag… Nå i kveld var himmelen så vakker i rosa og lilla, mye finere enn det kommer fram på bildet. Jeg tok med meg det vonde kneet og satt meg ut på balkongen stund inntil sola tvang meg inn mens den stekte som mest, og da den rusla nedover himmelen så humpet jeg ut igjen å satt meg igjen.

Ronja holder på å forsøke å gjemme noe med filleryen jeg har liggende ved siden av sengen min, og det er vel best jeg humper bort for å se hva det er… Kan være det er noe som må tørkes opp og vaskes, og da bør det ikke ligge for lenge. Forhåpentlig er det bare en krystall fra toalettet som hun har dratt med seg…. Det hender hun forsøker å gjemme dem innimellom også.

Ha en riktig god natt, blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg