Tilbake i Oslo

Har ikke helt klart å komme i gang i dag, og endte opp foran tv-skjermen hvor jeg har sittet å sett på Sommeråpent minutt for minutt med innseiling til Oslo…. Jeg blir helt rørt når jeg ser de flotte bildene av byen min, og alle småbåtene som følger Sjøkurs hele veien inn til havna i Oslo. Et vakkert syn, kan ikke si noe annet :o))

Jeg husker ikke hvem som sa det tidligere i sommer, men det er ikke mange som kan lage et program som går over flere timer hvor det omtrent ikke blir sagt et eneste ord. Med flotte naturbilder og engasjerte folk som møter opp for å ta i mot gjestene som seiler forbi. Jeg kan ikke påstå at jeg har sittet pal å sett på alle programmene denne sommeren, men når jeg har vært hjemme så har jeg slengt meg ned for å se på en stund :o)) 


(Bilde fra NRK)


(Bilde fra NRK)

Litt rart å tenke på at det er 7 uker siden de satte ut på denne flotte turen…, og nå er det over!! 

På tide å sette seg i aktivitet og sette i gang en aldri så liten leteaksjon… Jeg lovet nemlig Anne å finne frem strømkabelen til Dell PC’n min sånn at hun kunne teste den på en PC av samme merke som hun har. Fatter ikke at jeg klarer å gjemme bort ting så godt!!! Jeg tenkte vel at stedet jeg la den på var smart når jeg la den der den ligger, men ikke så smart nå siden jeg ikke husker hvor det var…. Fortviler ikke, for den dukker nok opp :o))

Blogges :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg