Sleepless in Oslo

I dag har jeg øyelokkene nede på tredje knapphullet og skikkelig slapp i kroppen, etter en relativt søvnløs natt. For dem som tror at det skyldes at jeg satt opp til de sene nattetimene og lekte meg med den nye PC’n, så er det helt feil. Jeg la meg slettes ikke så sent, men antageligvis så surret det så mange tanker oppe i hodet mitt at jeg ikke klarte å koble ut for å sove!!

Enn så lenge har vi ganske fint vær ute, men jeg ser noen grå skyer komme sigende over himmelen å de har sikkert noen regndråper i seg. Som i går var det vel ikke meldt regn, men det kan man tydeligvis ikke stole helt på. Håper nå at det ikke blir like ille som i går, grøss for et regnvær vi hadde da. Det er lenge siden jeg var så våt med klær på…..

Jeg satt ute på balkongen å spiste frokost og tok en kopp kaffe mens jeg leste avisen… Vinja lå i sin favorittstol og glippet med øynene mens jeg satt med avisen. Det er blitt en hel annen temperatur ute etter at vi hadde uvær i går. Nå er det kjøligere og friskere så det blir nok en jakke på når jeg drar ut seinere i dag. Trodde ikke at jeg trengte å gå i butikken på et par dager, men så var det noen nødvendige ting jeg hadde gått tom for….

Da jeg la bort avisen kom Vinja for å ligge litt i fanget mitt, men jeg reiste meg for å gå inn etter en ny kopp kaffe… Det likte ikke frøken Lillepuzdatter å hoppet opp i favorittstolen sin igjen og la seg med ryggen til meg, og sånn ble hun liggende en god stund. Nå er damn i godt humør igjen og driver å erter søsteren sin en smule, hehehe!!

På tide å komme i gang med dagen…, klokka begynner å bli mye!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg