Snartur til Økern Senteret

Om noen dager skal jeg til Revmatolog dr. Vatne som holder til på Økern Senter, og etter all graving og endring i veien rundt i området var jeg veldig usikker på hvordan jeg skulle komme meg dit. Derfor bestemte jeg meg for at jeg skulle ta meg en aldri så liten sonderingstur dit i dag, sånn at jeg slapp å surre meg bort på dagen. Jeg kjørte ikke ringveien, som sikkert hadde vært raskere, men i stedet Østensjøveien og Grenseveien bort til Hasle å så til Økern. Egentlig en ganske grei vei det også, men pga trafikken ble det litt stressende.

Sist gang jeg var på Økern var når jeg øvelseskjørte borte på torget, og det begynner å bli ganske mange år siden nå. På selve senteret har jeg faktisk ikke vært siden den norske stuntmannn Arne Berg hoppet ut fra et av vinduene høyt oppe i høyblokka….

Jeg viste ikke hvor legen jeg skal til hadde kontoret sitt, men jeg gikk inn i høyblokka hvor bydelskontoret også lå å der fant jeg ham i 2 etg. Nå kan jeg slappe av for nå vet jeg hvor jeg skal… Ellers så hadde jeg sikkert klart å stresse meg noe vanvittig opp, sånn at jeg hadde følt meg helt elendig når jeg kom inn til ham. Mens jeg nå var der borte tok jeg meg en liten runde rundt i butikkene…, ikke så spennende akkurat!

Det er ikke mange kjente holdepunkter i området fra den gangen jeg drev med øvelseskjøring der… Det ser helt kaotisk ut, men jeg regner med at det blir bra tilslutt. Når det blir er jeg ikke så sikker på….!!

På veg hjem dro jeg en kjapp tur innom Rema for å handle, og akkurat da jeg nermet meg Oppsal så begynte det å sprutregne så jeg parkerte under tak nede så jeg slapp å bli klissvåt som i går. Det varte heldigvis ikke så lenge, og da jeg kom hjem igjen skinte sola fra en nesten skyfri himmel :o))

Burde egentlig ha begynt med litt middag, men matlysten ble ikke med meg hjem i sta føles det ut som…. Får vente litt så dukker den nok opp igjen, kanskje!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg