Sliiiiiten…

Det var første dagen tilbake på jobb med full tid, og det har gått veldig bra… Er jeg sliten?? Ja det er ikke til å komme fra at jeg er det, men jeg merket ikke så mye til det innen jeg satte meg ned i stresslessen etter middagen. Da var det nesten umulig å komme seg opp igjen, for stolen fanget den med jerngrep, hehehe!!

Skulderen har også holdt ganske bra i dag selv om den er litt sår nå i kveld, men ikke noe verre enn at en god nattesøvn kommer til å gjøre den i bedre humør :o))


(bilde: dagbladet.no)

Hele den tiden jeg jobbet 50% har jeg blitt skånet for å dele t-banen med altfor mange mennesker, og det har vært helt topp. I dag var det definitivt slutt på den gleden, og det virket nesten som om hele bydelen skulle ta samme bane som meg både til jobb og hjem igjen. Jeg hadde nesten glemt hvor mye jeg “hater” å ta banen og stå som sild i tønne, men jeg har bestemt meg for at det ikke skal stoppe meg fra å kjøre kollektivt.

Nede på Jernbanetorget var det utrolig dårlig luft, og det stinket gammel og sur kropslukt over hele perongen, usj! Når de forskjellige banene kom susende inn var det bedre en kort stund. Jeg så at det var flere som grein litt på nesen der de satt og sto å ventet på banen sin.

Nå skal jeg la stresslessen min omfavne kroppen mens jeg ser resten av 71 grader nord, som hadde premiere i dag… Alltid like gøy å se på syntes jeg :o))

4 kommentarer
    1. Så flink du er til å ta t-banen! – du får ta med det et lommetørklede med din gode parfyme på, om det lukter gammel svette på perrongen eller inne på banen!
      Er nok hardt å begynne for fullt igjen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg