Apostlenes hester

Jepp, de har faktisk sånn delvis i dvale en god stund…. Da jeg begynte å jobbe igjen etter å ha gått sykemeldt en stund bestemte jeg meg for det var på tide å slutte å kjøre bil til jobb å heller ta t-banen. Jeg har jo hele tiden vist at det var sinnsykt å bruke bilen, men med vonde knær og ankler tok jeg den lettvindte løsningen. Klarte ikke helt å gi slipp på bilen så jeg har kjørt ned til t-banestasjonen, og det har vært ganske behagelig :o))

I dag lot jeg bilen bli stående i garasjen og tok apostlenes hester i bruk å ruslet ned til t-banen… Det var kjølig i dag og det merket jeg ganske godt på knærne mine som ble ganske stive innen jeg kom ned. Akkurat det er det jeg gruer meg mest til når vinteren og kulda setter i gang for fult om ikke så lenge. Når jeg skulle hjem vurderte jeg sterkt om jeg skulle hoppe av på Helsfyr og ta bussen derfra hjem, men så kom Mortensrud akkurat da jeg kom ned på perrongen så jeg tok den helt opp.

Jeg kunne ha tatt banen til Oppsal og gått den lette, men noe lengre veien hjem, men jeg gjorde ikke det… Tok den tyngste veien som er bare rett oppover, men raskere. Det venstre kneet mitt hang ikke helt med oppover bakkene, og i den siste kneika hadde det mer eller mindre fått nok. Jeg kom meg opp med litt besvær, puh. Forhåpentlig så blir det noe bedre ved jevnlig trening og gåing….

Jesp, nå må denne damen få seg litt søvn, natta!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg