Knallvær

Jeg var hjemme fra jobben rett etter klokken 17, og da skinte solen som bare den å det var sommervarmt ute på balkongen. Mens lappskausen min sto å godgjorde seg på plata slang jeg meg ut på balkongen for å nyte de deilige varme solstrålene så lenge jeg kunne. Det gjorde virkelig godt for en sliten kropp :o))

Jeg måtte le av pusetassene mine da jeg kom hjem, hehehe…. Gikk igjennom den lille skogen mellom blokkene, og dro med meg mange spennende dufter på skoene mine. De festet seg på dørmatten på innsiden og på gulvet, og de ble helt ville… Begge to lå på gulvet å gnudde seg på de stedene jeg hadde tråkket i en evighet. Vanligvis så pleier de å komme å stryke seg inntil bena mine, for så å storme inn i stua til balkongdøra hvor de mjauer høyt. Da er det bare å forte seg etter for å slippe de ut, men i dag var ikke det noe interressant i det hele tatt, hehehe!!

Nå er blikket festet mot tv-skjermen for ukas utfordringer i 71 grader nord, blogges :o))

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg