Feriedag…

Jeg er glad for at jeg tok en feriedag i dag, for jeg ble veldig sliten etter turen til Rjukan i gĂ„r. Var flink til Ă„ kom meg ganske tidlig i seng i gĂ„r sĂ„nn at jeg ikke skulle sove til langt ut pĂ„ dagen i dag, og det fungerte. Det som ikke fungerte like godt nĂ„r jeg vĂ„knet var kroppen min. Den var stiv og uvillig, men etter litt tĂžy og bĂžy og strekkĂžvelser ble det bedre. Det var av den grunn jeg valgte Ă„ be om feriedag i dag, for jeg viste hvordan jeg ville bli
.!!

Det fine vÊret vi hadde i gÄr har dratt sin vei og blitt erstattet av et mer grÄtt og trist et
 NÄ har det begynt Ä blÄse ute og det er litt surt og kaldt. NÄr jeg drar bort pÄ Plantasjen litt senere skal jeg nÄ i allefall kle pÄ meg godt sÄ jeg ikke fryser.

Busker og trÊr har definitivt tatt pÄ seg hÞstprakten, og fargene er helt fantastiske :o))

SÞstrene Lillepuzdatter av SkÄnevik troner ute pÄ balkongen og fÞlger vÄkent med pÄ smÄfuglene som flakser rundt i busker og kratt.. NÄr jeg kommed kamera mÄtte de possere litt, men sÄ var det tilbake til Ä kikke pÄ fuglelivet igjen :o))

Det er ikke ofte jeg ser pĂ„ barnekanaler pĂ„ tv, men akkurat nĂ„ har jeg sittet Ă„ sett pĂ„ Scoo bi doo pĂ„ Cartoon Network
. en favoritt fra barndommen det :o)) Hadde helt glemt hvor mye reklame for spill og leker det er mellom programmne. Biler, dansende aper og valper, duppeditter til Ă„ feste pĂ„ nettbrettet for Ă„ lage animerte tegninger osv. Reklame rettet mot barn er ikke noe som jeg er sĂ„ begeistret for, og her var det litt vel mye av det.

NÄ mÄ denne damen se Ä komme i gang sÄ jeg fÄr dratt pÄ Platasjen fÞr det blir alt for langt pÄ dag
.., blogges!

6 kommentarer
    1. JA og den kommer fortere enn vi aner. Akkurat i dag sĂ„ holdt jeg pĂ„ Ă„ renne vekk i sengen. Varmt som fy. Ikke at man skal klage, men blir sĂ„ huggern av kaldt ene dagen og varmt andre dagen 🙂
      Klem

    2. ninaoglivet: Kroppen har litt problemer med Ä takle det skiftende vÊret vi har om dagen, men jeg har heldigvis klart meg uten Ä bli forkjÞlet. De rundt meg pÄ jobb hoster, harker og nyser sÄ det er definitivt liv i basseluskene!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg