Treningen overstÄtt

Akkurat nÄ fÞltes det som om kroppen har fÄtt juling, og jeg er skikkelig stÞl etter treningstimen i dag hos fysioterapeuten. Jeg begynte med Ä sykle noen kilometer pÄ sykkelen for Ä fÄ opp pulsen, og det gikk relativt greit. Kneet mitt protesterte litt mot slutten, men ikke verre enn at jeg holdt ut.

Gjorde et forsÞk pÄ Ä Þke vekten fra forrige gang nÄ jeg begynte med armÞvelsene, men da protesterte venstre skulder sÄpass mye at jeg mÄtte gÄ ned igjen. Det var helt tydelig at jeg nok mÄ trene litt mer med lette vekter innen jeg kan Þke tyngden. Bedre Ä vÊre forsiktig i starten sÄ jeg ikke ender opp med en betent skulder igjen, og det er ingen tjent med. Etter at jeg hadde tatt runden pÄ de apparatene jeg skulle bruke sÄ jumpet jeg opp pÄ sykkelen igjen og trÄkket noen kilometer til.

NÄr jeg kom hjem satte jeg meg ned for Ä betale de faste regningene mine, og nÄr jeg var ferdig med det klarte jeg Ä sovne
 Da jeg vÄknet igjen etter noen minutter sÄ ble jeg jo sÄ kald Ä begynte Ä fryse noe vanvittig Ä pakket pÄ meg gode tjukke sokker og ei lun jakke. Det hjalp ikke sÄ veldig mye, for jeg fryser fortsatt. Er nok pÄ tide Ä finne noe varmt Ä drikke for Ä fÄ tilbake varmen i kroppen, brrrrr!!!

2 kommentarer
    1. TerAnd: MĂ„ det vettu hvis ikke kroppen skal stivne til helt… Begynner rolig og forsiktig sĂ„nn at jeg ikke fĂ„r vondt igjen :o)) Det kjentes godt Ă„ bruke kroppen igjen!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg