Tar det med ro jeg….

Like før jeg skulle gå fra jobben i går begynte jeg å føle meg litt uvel, suste i hode og litt småekkel i magen….. Jeg hadde dessverre spist litt lite igjennom dagen og var sikker på at det bare var det som var årsaken. På veg hjem fra jobben fikk jeg skikkelig vondt i magen og begynte å fryse noe helt vanvittig. Jeg var veldig glad for at jeg valgte å ta bilen på jobben. Satte opp varmen til +24 på anlegget, men jeg frøys alikevel.

Jeg hadde en pose med grønnsaksuppe i skapet som jeg kokte opp og fikk i meg en talerken av…. Kroppen trengte sårt litt næring, men magen min ville ikke la den få beholde den særlig lenge. Etter å ha løpt fram og tilbake mellom stresslessen og toalettet en stund roet det seg litt, og da gikk jeg å la meg til å sove å sov rundt til kl 10 i dag.

Når jeg kom til megselv i dag skjønte jeg fort at det ikke var noen ide å legge planer for dagen…. Magen var fortsatt ikke helt i form, og jeg var/er veldig slapp siden jeg ikke har klart å få i meg noe serlig med mat.

Jeg hadde en avtale med Anne i dag om å møtes for å ta en tur på Metro, men har sendt henne en melding å avlyst det. Sånn som jeg føler meg i dag har jeg det bedre her hjemme, hvor jeg kan pakke meg inn i noen varme pledd å slappe av. Synd for jeg hadde virkelig lyst på en tur til Metro hvor det var salg på dynejakker. Jeg trenger en ny vinterjakke, for den gamle er blitt litt stor den siste tiden. Jeg finner nok noe, men da er det ikke sikkert det blir på salg :o((

Vinteren med snø og is nærmer seg raskt, og derfor ringte jeg Røhne Selmer på Ensjø i går å bestilte time for skifte av dekk. Jeg har dekkene mine på Dekkhotellet deres, og de må bestilles så det tar et par dager innen man får time. De hadde tid til å ta bilen på tirsdag morgen, og gjør det mens jeg venter. Kan levere bilen å hente den senere, men da må jeg gå tidlig fra jobben. Det passer dårlig, så da er det bedre å vente mens de fixer det. Jeg har ikke alltid vært den første til å skifte dekk, og har blitt tatt på senga tidlig om morningen av en lass med snø utenfor døra. I år tenkte jeg at jeg skulle være i forkant :o))

Nå skal jeg lene meg litt tilbake å se et par doser med “Mord i Paradis” på FOX, blogges!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg