Trodde jeg skulle kvæles…

Det er merkelig at noe som er så godt som Klementiner, kan skape så mye problemer!!

Når jeg spiste en av disse lekkerbiskene i sta klarte jeg å få saften i vrangstrupen, og jeg fikk nesten ikke puste. Jeg heiv etter pusten mellom noen kraftige hostekuler i lange leiter, og trodde nesten at jeg skulle kveles. Når jeg endelig trodde at det var over så var det akkurat som om det rant mer ned i luftrøret, og nye hostekuler satte i gang igjen.

Nå har det endelig roet seg, og jeg har fått igjen pusten…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg