Tilbake igjen…

Motivasjonen til å blogge har vært helt i bånn de siste dagene, og har PC’n bare blitt liggende der uten at jeg har evnet å slå den på. Det har vel ikke skjedd så veldig mye spennende å skrive om heller, hvis jeg skal være helt ærlig.

Jeg har vært så frossen de siste dagene, både på jobb og her hjemme… Så når jeg har kommet hjem har jeg pakket på meg tjukke gensere, sokker og sittet under varme pledd for å få varmen tilbake i kroppen. Som oftes har det lykkes meg etter en stund, men i går klarte jeg ikke å få varmen før jeg kom under dyna.


(kilde: google.no)

Ute er det en grå dag med tåka hengende helt ned over Manglurdåsen, og det er skikkelig guffent… Jeg har ikke tenkt meg ut i det hele tatt i dag, men skal i stedet ta meg en runde med swifferen og støvsugeren. Dessuten må kattedoen få seg en grundig desinfisjon. Har manglet kattesand, men i går fikk jeg endelig kommet meg i dyrebutikken og kjøpt inn noen poser.

I kveld får jeg besøk av Anne, og jeg studerte lenge på hva jeg skulle servere henne… Kom på det i går ettermiddag, men siden hun leser bloggen min har jeg ikke tenkt å si hva det er nå. Det for bli dagens overraskelse tenker jeg. Alltid koselig med disse besøkene som vi gjør hos hverandre annenhver uke.

Uten et par sterke gode kopper med kaffe på morningen/formiddagen får jeg ikke gjort serlig mye. Nå er koppen snart tom, og da er det på tide å sette kroppen i gir sånn at jeg blir ferdig med det jeg skal gjøre innen Anne kommer.

Ha en fortsatt fin lørdag, blogges :o))

4 kommentarer
    1. Vi hadde rekeaften her i huset igår kveld. Det er lettvint og nydelig mat så det er min ide til deg. En annen god ide er å ta seg en varm dusj om jeg har blitt frossen i kroppen og det pleier å hjelpe.
      Ha en flott dag og bli nåikke borte igjen, jeg savnet deg.

    2. hobbyting: Reker er en god ide, men i dag blir det noe helt annet…. Noe litt tyngre, som snart mange kommer til å spise en del av om litt :o)) Jeg har prøvd dusjen, men det funket ikke helt… Sliter med å holde meg varm nå som det begynner å bli kjøligere ute!

      Jeg skal prøve å holde motivasjonen oppe å stikke innom i ukedagene også :o)) Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

    3. Jeg gjetter på RIBBE 😉 Ha en kos lørdag kveld med venninnebesøk. Fryser du, så ta en joggetur rundt i leiligheten, det har jeg gjort nå, men jeg fryser like fælt 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg