Nye kakestempler

Var en kjapp tur ute i lunchen i dag for å få rørt litt på bena mine, og de førte meg direkte over Youngstorget å inn til Åhlens… Butikken bugnet av julepynt og annet stash, og jeg gikk rundt der med glitter i øynene å hadde lyst på en hel masse.

Jeg hadde sett at de hadde noen fine kakestempler som jeg kan bruke på julekakene mine, de som jeg egentlig ikke hadde tenkt til å bake. Nå må jeg nesten lage noen, bare for å teste dem. I fjor så jeg at de hadde røde matter til å ha under talerknene, men da jeg skulle gå tilbake å kjøpe dem var de utsolgt. Så derfor tok jeg ingen sjangser i dag, og kjøpte meg 4 stykker.

I helga får jeg dra fram kakebøkene mine å se hva jeg skal bake… Kanskje noen serinakaker, og noen pepperkaker, hmmm Må tenke litt på det der gitt. Har snakket med Anne om å ha en bakedag, men det var for å lage kromkaker :o))

4 kommentarer
    1. Jeg skal ogsÃ¥ bake litt siden vi fÃ¥r besøk i Ã¥r. Krumkaker er en av sortene som “mÃ¥ ha” kaker men jeg starter nok ikke sÃ¥ tidlig med julebaksten for da blir det tomt før jula kommer. Jeg har en kakemons i huset…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg