Jeg kom meg igjennom…

Når alarmen ulte til morran i dag, kan jeg ikke akkurat påstå at formen min var på topp. Alikevel krabbet jeg ut av senga, og kom meg inn i dusjen. Ble utrolig sliten bare av det, og måtte ty til en Ibux for å orke å gjøre meg ferdig.

Jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle komme meg på jobb, for jeg hadde ting som var påbegynt der som bare måtte bli ferdig.

Halsen og hode verket mesteparten av dagen, men jeg klarte å komme meg igjennom å bli ferdig med det jeg hadde bestemt meg for å bli ferdig med.

Etter at jeg hadde spist middag nå i kveld, lot jeg meg synke laaaaaangt ned i stresslessen godt innpakket. Ronja kom og krøllet seg sammen i fanget mitt, og det tok ikke lang tid innen vi sovnet begge to.

Ble vekket av telefonen som ringte, og det var den spreke 91 åringen fra Manglerud som ville slå av en prat. Hun hadde en del på hjertet, og det hadde jeg også så samtalen varte ganske lenge :o))

Min såre hals og hodepine har ikke helt gitt seg enda, så nå har jeg tenkt å krabbe under dyna for å få noen timer søvn innen en ny dag på jobben i morgen….

God Natt fra denne damen :o))

2 kommentarer
    1. Håper formen din er bedre idag. Kom igjennom gårsdagen jeg også tross for en begravelse jeg var i. Det var min onkel som ble bisatt, 83 år ble han, lå med slag i 3 år så dette var ventet. Men trist likevel, Var en verdig begravelse og minnestund. Men familien er stor, godt når livet krever svar. Senere skal jeg til tannlegen, hull blir det lett i mine tenner. Skal unne meg litt kultur i form av teater fremover + en kjapp tur til København. Ha en fin dag.

    2. Helge: Formen er definitivt på oppadgående, og takknemlig er jeg for det :o))

      Uansett alder sÃ¥ er det trist nÃ¥r noen gÃ¥r bort… NÃ¥r jeg var lita syntes jeg at det var rart at de vokse grÃ¥t og var lei seg nÃ¥r noen gamle døde, men ettersom jeg ble eldre forandret det seg. HÃ¥per det ble null hull hos tannlegen. Det blir litt kultur her ogsÃ¥… Først julekonsert i Oslo Domkirke og litt senere Nøtteknekkeren i Operan.

      Ha en fortsatt fin kveld :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg