Snakk om å være blind…

Jeg var innom Ultra på ettermiddagen i dag, og da fikk jeg plutselig så lyst på risengrynsgrøt… Da jeg svingte forbi disken hvor de har ferdigmaten var tankene mine på noe helt annet. Nemlig at jeg skulle kjøpe med meg noen ringer med Gildes kokte julepølse for å putte i fryseren.

Siden jeg var så ukonsentrert så jeg ikke så veldig nøye på pakningen jeg tok med meg, og jeg så heller ikke så nøye på den da jeg skulle varme risengrynsgrøten. Jeg syntes nok at den hadde en litt merkelig konsistens da den ble varm…., som melkevelling. Det var først etter at jeg hadde spist jeg begynte å tenke på at dette var en veldig rar grøt. Når jeg plukket opp pappomslaget fra søppelet så jeg jo med en gang at jeg hadde varmet og spist Riskrem, hahahahaha… Snakk om å være et stort susehue!!!!

Neste gang må jeg nok se litt nøyere på hva jeg legger i handlekurven :o))

10 kommentarer
    1. Man kan fort ta feil. Minner meg om en påske for sikkert 20 år tilbake. Vi var 2 fam på ei hytte og tante laget kakao av sikkert 5 liter melk. Men hun tok feil av salt og sukker – alt i vasken og det var påskens høydepunkt.

    2. Godt du ikke hadde invitert gjester på risengrynsgrøt med mandel 😀 Kjøper du Gildes julepølse med MER KJØTT eller den ‘vanlige’? Kjøpte Finsbråten julepølse en dag, den hadde løpt fort forbi krydderet, smakte INGEN TING 🙁 Nå er det helg, så da er det bare å nyte friheten og pusle fram adventspynten, det skal jeg 🙂 GOD HELG!

    3. Lene S.: Huff ja, det hadde blitt dårlige greier gitt!! Jeg syntes de uten mer kjøtt er best, så det blir de jeg kjøper og fyller fryseren med. Hvert år tester jeg ut hvilke pølser som skal bli året julepølse, og jeg begynte med Finsbråten. Som du syntes jeg den var smaksløs. De pleier å ha gode pølser, men de har nok glemt krydderet i år.

      Adventspyntingen må vente til i morgen, for nå er jeg helt utslitt etter å ha ryddet og ordnet i heimen hele dagen. Ha en riktig god helg å kos deg med pyntingen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg