Noe gammelt

Hvor gammel jeg var når jeg fikk dette Bambie lyset vet jeg ikke, men jeg kan ikke huske at det IKKE har vært her. Vi flyttet fra Lørenskog til Oppsal da jeg var 6,5 år og da vet jeg at jeg hadde hatt den en stund.

Jeg har alltid vært så glad i Bambien min, og det har aldri vært et tema å tenne på lyset. Når det skal tørks støv er jeg alltid megaforsiktig sånn at det ikke skal gå i stykker, for det hadde definitiv vært krise. Jeg har alltid vært redd for tingene mine, og det er vel derfor at denne har overlevd i så mange år :o))

Q: har du noen ting du fikk som barn, som du har fortsatt som voksen?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg