Juleshopping i går

Det ble dårlig med blogging i går siden jeg var så veldig sent hjemme… Hadde avtalt med Anne før helgen at vi skulle møtes for å dra på Juleshopping på Lillestrøm Storsenter i går. Jeg var egentlig veldig sliten og uopplagt, men ville ikke avlyse av den grunn så jeg var bare en snartur hjemom for å mate pusetassene min.

Når vi kom til Strømmen stakk vi bort i den eldre delen, og inn på Opus for å spise litt. I utgangspunktet hadde vi tenkt til å spise middag, men ingen av oss var så sultne at vi orket det. I stedet ble det en Club Sany med kylling og pommes båter. Det ble en akkurat passe porsjon.

Vi fløy ut og inn av den ene butikken etter den andre uten at det ble handlet noe. Tilslutt ramla vi innom Nille hvor vi kjøpte en haug med t-lys og et par lightere. Jeg ønsker meg en ny rød Dolce Gusto kaffemaskin til jul/bursdag, og vi var først innom på Expert på toppen å så på en der. Den de hadde der kostet 1.999,- noe jeg syntes var altfor dyrt. Så vi fløy over veien til Lefdal, hvor prisen var under 1000,-, men de hadde ikke noen som var rød.

Vi bestemte for å kjøre bort til Elkjøp for å se hva de hadde, men heller ikke der hadde de noen rød… Prisen der var vel ikke akkurat så gunstig heller. Klokka begynte å nerme seg 21, men vi dro alikevel en tur bortom Metro en tur. Trodde kanskje at senteret stengte kl 21, men de var faktisk oppe til kl 22 så da ble det en runde der inne. Anne ønsket seg en ny stekepanne, og hos Jernia fant hun en hun likte som da blir hennes julegave.


Hos Black Design ble det to røde boller til jul… De ser like store ut på bildene, men Nissegodt bollen er ikke så stor og passer godt til til twistposer eller noe i den str. Mens Julekos-bollen passer fint til potetgull og lignende. Øynene mine søymfarte alle hyllene, og jeg så mange flotte ting som jeg hadde lyst på. De fikk fortsatt stå der de sto, og jeg dro derfra med julebollene mine.

Før vi satte nesa hjemover var vi innom Coop Mega og handlet litt, og da jeg sto ved kassen var jeg så sliten at jeg nesten segna om. Jeg hadde vært oppe siden kl 6 og vært på farten hele tiden så det var ikke så mye krefter igjen i kroppen. Jeg kjørte Anne hjem og så dro jeg hjem til megselv, og der slang jeg meg ned i stresslessen uten å røre meg på en stund. Det passet selvsagt Vinja perfekt, for mammen hennes hadde vært borte fra henne altfor lenge å da skulle hun bare ligge å kose seg i fanget mitt leeeeenge :o))

Til tross for at jeg var sliten så kom jeg meg ikke i seng på en stund, for jeg måtte lande å roe meg ned innen jeg skulle ha noen sjangs til å få sove. Da jeg endelig kom meg under dyna var jeg borte med eneste gang å våknet ikke før klokka kimte til morran i dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg