Vips så var det hvitt

I dag har jeg hatt en feriedag, noe jeg virkelig trengte etter helgens jobbing. Hele formiddagen var det ganske mørkt ute, og den lille stipen med klarvær på himmelen over Manglerud forsvant ganske raskt igjen.

Jeg satte meg til å lese litt å la i grunnen ikke noe mer merke til været, for det regnet og var ikke noe trivelig i det heletatt. Så plutselig syntes jeg det ble lysere ute, og trodde kanskje det var klarvær på gang. Å nei da, da snødde det digre putevar som raskt la seg på bakken. 

Snøen blir vel neppe liggene så lenge for ute er det nesten 4 varmegrader… Helst så hadde jeg sett at det ikke hadde kommet noe i det hele tatt, men det er jo den tiden på året så vi slipper vel neppe unna litt snøvær i ny og ned. Jeg får vel kanskje være takknemlig for at det ikke er så ille som borte i USA for tiden.

Pga mildværet vi har så står Erikaen min i balkongen like fin som da jeg satte den ned i høst :o))

Ronja har vært en ordentlig rampejente i dag, og jeg måtte bli sint på henne noen ganger…. I stedet for å stoppe opp for ta inn at hun ikke får lov til å gjøre en ting, så stripper hun bort til meg med kulerund rygg og småprater så glad som bare den. Hun ser så morsomt at det er veldig vanskelig å fortsette å være bestemt, men jeg gjør så godt jeg kan!!

De nye naboen i 3 etg har begynt å flytte inn i dag, men jeg klarte å motså fristelsen til å stå i vinduet å glane. Jeg innrømmer det gjerne, jeg var nysgjerrig, men klarte å styre meg, hehehe!! Jeg har ikke hilst på dem enda, men vet at det er et voksent par med en hund…..

I tre dager holdt jeg på søymfare nettet etter en ny header, og først i dag fant jeg noen jeg likte. Valget falt tilsutt på den du ser på toppen her selv om det ikke helt var det jeg så etter, er jeg fornøyd!! Det kan nok hende at jeg endrer på det igjen, vi får se :o))

6 kommentarer
    1. Dere fikk sne ja. Her kom det som regn- som vanlig. Skulle ønske vi også fikk sne og minusgrader for en gangs skyld. Er faktisk medlt ned mot 9 minus til helgen og får vel sjokk 🙂
      Nice header forresten 🙂

    2. Grattis med ny header. Det kom litt snø men det blir ikke liggende. Mend et er meldt kaldere vær til uka så da kommer det trolig litt snø ned. Fikk en god beskjed at en bekjent av meg hadde fått ny leilighet på Kongsberg. Misstrivdes der hun bodde før. Mye jobb med flytting men det må gjøres en sjelden gang. Glad det er ikke er meg for det tar sin tid før man lander etter det hele.

    3. ninaoglivet: Takk for det :o)) Du må gjerne beholde både sneen og minusgradene for meg, hehehe!! Jeg vil heller ha grønne plener, varmegrader og sol, men det er vel å håpe på for mye tenker jeg :o))

    4. Helge: Tusen takk :o)) For ca 4 – 5 Ã¥r siden var jeg pÃ¥ nippet til Ã¥ flytte tilbake til Lørenskog hvor jeg bodde som barn, men tanken pÃ¥ alt jeg mÃ¥tte flytte og kaste var overveldende. Det var nok ikke det som avgjorde det, men løsningen pÃ¥ boarialet i leilighetene… Jeg er ikke glad i Ã¥ ha kjøkken og stue i et, noe jeg ikke har per i dag…

    5. Headeren din var fin.
      Jeg tror nok ikke snøen blir liggende
      Vi får nok litt snø i etterhvert, selv om jeg gjerne kunne klart meg uten

    6. Anne: Oooo nei, vi slipper nok ikke unna snøen… Det kommer nok bÃ¥de kuldegrader og lassevis med snø, enten vi vil eller ei!! Det var pÃ¥ tide med en ny header nÃ¥… Kunne ikke bruke den med julemotiv lenger syntes jeg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg