Sensasjon

Ja, for det er nemlig det :o)) Torsdag før jul kom en representant fra styret i Borettslaget rundt å leverte ut blomster til alle beboerne. Noe som er en veldig hyggelig ting de gjør hvert år, men hver gang jeg pakker opp synker hjertet mitt langt ned i magen. Under alt papiret befinner det seg en asalea igjen som alltid avgår ved døden i løpet av jula eller i allefall rett etter.

Jeg bestemte meg for at i år skulle jeg være meganøye med å vanne den som den skulle, altså druknes ca hver 3 dag, og det har jeg gjort. Den har blitt plassert i kjøkenvinduet, det eneste rommet hvor jeg ikke har på noen varme. Som du kan se av bilde så ser den helt fantastisk ut :o))  Jeg er så fornøyd for at jeg har klart å holde liv i den så langt :o))

4 kommentarer
    1. hobbyting: Ja, jeg er kjempefornøyd med den, og veldig fornøyd at jeg har klart Ã¥ holde liv i den. Min mor hadde “grønne fingre” og hun hadde flere azaleaer som kom igjen og igjen… Alle planter hun skaffet vokste og ble større enn noen andres, og hjemmet sÃ¥ ut som en tropisk skog :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg