Alt ordner seg for snille jenter

Jeg fortalte tidligere at jeg hadde sittet oppe til langt ut i de små timer for å få koblet meg på HBO nordic, uten å få det til…. Helt fra jeg sto opp igjen ut på formiddagen verket jeg etter å begynne å klå på tv’n for å få det til å fungere, men jeg klarte å styre meg til klokka nermet seg 16 eller der omkring. Da klarte jeg ikke mere.

Det tok meg eksakt 5 minutter å ordne det, og det var så enkelt at jeg blir nesten litt forbanna over at jeg ikke skjønte det før. Jeg viste jo at jeg måtte logge meg på PC’n for fylle ut en kode som aktiviserte tv’n, men fikk ikke hode med meg til hvorden jeg skulle gjøre det. Som sagt så er det ordna, og jeg har allerede begynt å utforske litt av utvalget. Først så jeg på den gamle klassikeren Fletch med Chevy Chase…, som jeg husket som veldig morsom men ikke fult så mye nå lenger!!

Så gikk jeg over til serier, og endte opp med å se på en som SciFi het Continuum. Det er en Canadensisk produksjon hvor handlingen begynner i år 2077, hvor 7 personer var dømt til døden å skulle henrettes. En av de dødsdømte er en forsker, tror jeg, og han sendte seg selv og de 6 andre (kriminelle) tilbake i tid til året 2012. En ung politikvinne forsøkte å stoppe dette, men ble sendt sammen med de 7 andre tilbake til vår tid.

Serien handler om hvordan hun jakter på de andre og om hvordan hun skal klare å komme seg hjem til sin tid, hvor hennes mann og sønn befinner seg. Foreløpig har jeg bare sett 3 episoder, men kjenner at jeg har blitt hekta allerede :o))

#continuum #tvserier #hbonordic #samsung #smarttv #canada

4 kommentarer
    1. Hehe noen ganger ser man seg blind på tingen slik at man ikke ser at løsningen er nærmere enn man tror 🙂
      Flink var du iallefall og god kveld videre 🙂

    2. ninaoglivet: Jeg er jo ikke noe flink til å lese meg til ting pga av min ordblindhet, og derfor må jeg jobbe litt ekstra for å få ting til. Er ganske fornøyd med megselv for at jeg fixa det uten hjelp :o))

    3. TerAnd: Jeg er jo ikke så veldig begeisteret for sciFi, men denne serien fenget. Det er lange episoder så jeg jeg får ikke sett mer enn en per kveld i ukedagene, selv om jeg så gjerne skulle ha kommet meg igjennom flere :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg