Det snør og snør

Som det laver ned med snø, og det har det gjort i flere dager nå. Etter hva jeg hørte på værmeldingen så skal det vist fortsette noen dager til, i større og mindre grad.

Jeg var en liten tur ute i lunchen, men så vanskelig det var å gå pga all snøen og saltet som lå på fortauet. Jeg med mitt vonde kne sleit noe voldsomt og jeg kjente godt at det ikke var helt fornøyd.

Det er så deilig å tenke på at det igjen er fredag i morgen, og to dager med sove uten noen forstyrrende alarmer.

Anne ringte meg i sta og fortalte at hun hadde kjøpt nytt tv. Hun kan hente det på Metro i morgen og lurte på om jeg kunne hjelpe henne. Esken er stor og tv’n tung så det et ikke så lett å ordne det alene.

Sitter å ser på en god gammel film på HBOnordic med James Stewart og Doris Day, som heter The man who knew to much. Har sett den før, men det er så god at den kan sees flere ganger.

Er ikke så lenge til den er slutt, og da skal jeg krabbe under dyna og få meg noen timer søvn.

Ha en riktig god natt, blogges :o))

7 kommentarer
    1. Mye snø nå, blir nok en skitur eller flere iløpet av helga. Håper de har kjørt opp løyper. Kaos på veiene og 1 meter snø er meldt på sørlandet. Men dette har vi opplevd før. Ha en fin dag.

    2. Jeg tenkt jeg skulle finne fram de gamle stubb skiene fra 70 tallet. Brukte de veldig mye før, og temkte de ville være gøy med et nytt forsøk… Det begynner Ã¥ bli sÃ¥ mye snø nÃ¥ at hvis jeg ramler sÃ¥ tar det i mot ganske bra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg