Huff da…

Ronja har mast og mast i hele dag om å få gå ut, og når jeg lukker opp døra for å slippe henne ut flyr hun å gjemmer seg… Når jeg går å setter meg igjen sprinter hun bort til døra å sitter å jamrer seg og småprater irritert, og når jeg reiser meg forsvinner hun igjen. Tilslutt løp hun ut, og jeg smalt igjen døra… Dette var mens jeg satt å spiste middag i stua… Glemte hele pusen jeg gitt, og skvatt etter en stund av noen rarer skrapelyder på døra.

Det var ikke før jeg sto borte ved balkongdøra at jeg så at hun satt der ute…. Hun hadde kanskje vært der ute i ca 20 minutter så det var ingen fare, for frøkna har en veldig tjukk pels å hadde klart seg veldig bra hun.

Når hun kom inn igjen var hun megakosete og nesten klatret opp i fanget mitt å mjauet og malte noe voldsomt. Jeg hadde selvsagt kjempedårlig samvittighet og koste ekstra mye med henne, og jeg tror jammen hun skjønte at jeg hadde hadde dårlig samvitthet også å unyttet seg av det. Jeg lot henne gjøre det. I lang tid etterpå lå hun oppå bena mine å så på at jeg strikket. Nå har lillegullet lagt seg sammen med søsteren i senga mi, og sover skjønnhetssøvnen sin :o))

Jeg har fått strikket noen runder på teppet mitt i dag, men det er nok noen omganger igjen innen jeg er ferdig med det. Jeg trodde først at jeg snart var ferdig, men når jeg målte så jeg jo at det ikke stemte. Da er det bare å ta noen runder hver kveld da….

Har fått med meg 3 episoder av min nye favoritt-serie Continuum på HBOnordic, og dermed gjenstår det bare 3 episoder av første sesongen. Hørte nylig at det ikke er lenge til sesong 3 kommer, og da hadde det vært greit å være oppdatert på de eldre episodene :o))

Huff, nå begynte jeg å fryse igjen…. På tide å få i seg noe varmt å drikke, blogges!!

#strikke #søndag #pus #katt #continuum #teppe #ronja

6 kommentarer
    1. Ja de dyra de dyra…. De er merkelig noen ganger, og nÃ¥ har vi kastrert denne unge mannen her i huset og han ligge kronsik nede pÃ¥ varmekablene i gangen eller i sofaen 🙂 Ikke kæln altsÃ¥, men katten <3
      Klem

    2. ninaoglivet: Hehehe, der ble jeg bekymret en liten stund…. Det er jo bra at hun er i farta og nysgjerrig, for hadde hun bare ligget Ã¥ sovet ville jeg ha blitt bekymret.

    3. Var nok ikke noe fare at hun var ute litt.
      Men hun synes nok litt synd på seg selv, så det var nok godt å komme inn igjen.
      Jeg har også nå begynt å se på samme serie som deg.
      Ser ut som en bra serie og har i dag fått sett 2 episoder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg