Lang dag..

Nå sitter jeg godt innpakket i godpleddet mitt med tjukk jakke og fryser så tennene rister i munnen. Litt min egen skyld det da… Etter at jeg hadde spist middag så sovnet jeg med Vinja i fanget med bare en tynn genser på meg. Da er man dømt til å begynne å fryse når man våkner. Hjalp ikke mye at Vinja varmet opp bena mine heller….

Nå skal jeg smyge meg ut av teppet for å lage meg en stor varm kopp med te.

Det var mye å gjøre på jobben i dag og ikke så mange på plass, så det var nok å henge fingrene i. Jeg forsøkte å komme meg igjennom mailene våre, og med så mye varierende arbeidsoppgaver som det var der tok det mye lenger tid enn jeg trodde.

Jeg satt og jobbet til kl nærmet seg 17:30, men da måtte jeg bare gi meg… Armene mine var litt såre og slitne av all tastingen. Av den grunn blir pc’n avslått i kveld, og nettbrettet får gjøre jobben. Jeg stakk innom posten og hentet det nye BuyPass kortet som jeg måtte bestille her om dagen. At posten våres flyttet inn i butikken var jeg jo ikke så happy for, men jeg ser jo fordelen når det er åpent så lenge som butikken. Nå slipper man å stresse hjem for å rekke åpningstiden lenger ;o))

Ha en fin kveld videre, blogges ;o))

3 kommentarer
    1. Kos deg med en tekopp, – og fÃ¥ varmen i kroppen, – hvis ikke er de bare Ã¥ ta en tidlig kveld, – men det har vel vi begge problemer med….;))))

    2. Det ble en veldig stor kopp med te i gÃ¥r, og den varmet. Er nok ikke sÃ¥ lett Ã¥ spørre noen om hjelp gitt, for det er ingen Ã¥ spørre…. ! Mye bedre i dag i armene. Utrolig hvor mye en god natt søvn og en pc fri kan gjøre ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg