Nøklemani

Vinja har en ting for nøkler, og når hun ser en liggende må hun bare ha den. Noen ganger kan de by på litt problemer, når jeg skal ha den “der og da”.

Når jeg kom hjem fra jobben i dag så lå nøkkelen til mine gode gamle skjenk oppi sengen min. Vanligvis pleier jeg å legge den ned i skuffen i gangen, men sist jeg var inne i skjenken så la jeg den på foten av lampen. Hadde tenkt til å flytte den, men glemte det helt bort.

I dag hadde hun tydeligvis vært oppe på skjenken å rusla litt mens ikke var hjemm, og funnet nøkkelen. Da måtte hun selvsagt ha den… Heldigvis for meg så hadde hun bare tatt den med seg inn i senga denne gangen, og jeg var rask til å få den ned i skuffen.

Like før jul hadde jeg også glemt å legge den ned, og da var den søkk borte…. Jeg leita overalt i flere dager, men til slutt fant jeg den under teppet i stua. Hadde jeg ikke trådt akkurat der den lå ville det nok ha gått enda lenger innen jeg fant den!!

Aldri kjedelig med nysgjerrige og lure puser i heimen :o))

#katt #vinja #nøkkel #cat #key #skjenk

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg