NÃ¥r mor plystrer…

video:vinja liker plystring

For en stund siden gikk jeg rundt å plystrert mens jeg holdt på med noe i heimen, og plutselig oppdaget jeg at Vinja begynte å oppføre seg litt rart. Hun strøyk seg inntil bena mine å mjauet høyt, kastet seg ned på gulvet å rullet rundt og sår bort til meg for å få kos igjen.

I dag bestemte jeg meg for å filme henne, men nå er det jo sånn at når man tar fram et kamera så oppfører ikke dyret seg sånn som det pleier å gjøre. Litt oppvisning ble det da for kamera :o))

Plystringen min er vel kanskje ikke all verden :o)) 

2 kommentarer
    1. Søt katt du har. To vakre melodier du tok der. Den første er et bordværs som synges gjerne i bedehus før man spiser, “I jesus navn gÃ¥r vi til bords” tror jeg den heter. Men den andre kjente jeg ikke igjen.

    2. Helge: Hun er en ordentlig godjente, Vinja :o)) Den første melodien har jeg nok hørt fra min mor, noe hun nynnet på da jeg var lita. Den andre var bare noe jeg fant på mens jeg filmet henne :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg