Lunch treff

I dag var jeg forberedt på å stikke ned i kantina for å kjøpe meg et par skiver brød og litt pålegg til lunchmat, som jeg igjen tenkte å spise foran pc'n mens jeg jobbet.

Så plutselig tikket det inn en sms fra Terje som lurte på om jeg ville lunche med ham i dag. Det var akkurat det jeg trengte, og jeg viste at det ville være mye mer hyggelig enn å sitte å jobbe mens jeg spiste ;o))

For en stund tilbake åpnet Waynes lokalene sine i 1 etg på jobben. Jeg har lenge tenkt at jeg skulle stikke innom en tur, men som så mye annet blir det bare med tanken.

Terje satt allerede der, men det var litt kjølig ved det bordet han satt så vi fant et annet bord litt lengre inn hvor det ikke trakk så mye fra døra. Det ble en dobbel latte på meg og en foccacha med pesto og motcarella, kjempedigg.

Når man sitter sånn å skravler å har det koselig går tiden så innmari fort, og før jeg viste ordet av det måtte jeg bare bryte opp for å gå opp å jobbe igjen,

Ute har det snødd ganske bra det meste av dagen, og om det var vanskelig kjøreforhold i går så ble det ikke noe bedre i dag. Det var i grunnen nesten litt verre, for det var ikke mye som skulle til før bilen dro ut på det lurvete føret.

Jeg begynte dagen med å spa foran garasjeporten, og det samme måtte jeg gjøre da jeg kom hjem igjen også. Vaktmesteren hadde vært ute å måkt, men det hadde kommet en haug igjen. Heldigvis var ikke snøen så tung så den var lett å få unna.

Ronja har vært en ordentlig koseklump i kveld… Først lå hun en stund oppe på bordet ved siden av meg, og så flyttet hun seg over i fanget mitt. Der breiet hun seg skikkelig å lå i over en time.

Jeg var litt frossen før hun kom å la seg, men hun varmet meg opp ganske bra å det tok ikke lange stunden innen jeg sovnet… Hun pleier vanligvis ikke male så høyt, men i kveld satte hun i gang med en ordentlig kvern som var skikkelig hypnoserende. Jeg sovna tvert inn jeg vettu!!

Er fryktelig sliten i kveld så det blir nok ikke så veldig lenge til jeg krabber under dyna i kveld kjenner jeg. Det er mye å gjøre på jobben, og i dag kjente jeg virkelig på at det ble litt for mye for de små grå gitt!!

Ha en fortsatt fin kveld, god natt!!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg