Det knirker og knarker

Dette kalde været vi har gjør at kroppen min ikke fungerer helt som den skal… Den er stiv og støl hver eneste dag, og det er slitsomt. Når jeg kommer hjem om ettermiddagene er jeg så sliten at jeg for det meste bare sitter å halvsover fram til jeg skal legge meg….

At vi er lite med folk på jobben og masse å gjøre påvirker også formen en god del.

I dag har leddene mine vært ekstra såre og vonde, og etter jeg hadde spist litt slang jeg meg på senga for å slappe av litt. Sovna momentant og kom til megselv for litt siden. Pusene lå tett inntil meg da jeg våknet å hadde ikke mye lyst til å stå opp.

Jeg må ha sovet hardt for telefonen min hadde ringt 3 ganger uten at jeg hadde hørt noen ting.

Problemet nå er at jeg er lys våken, når jeg burde ha ligget langt under dyna og sovet skjønnhetssøvnen min…. Forhåpentlig vil øyelokkkene bli tunge igjen ganske snart…

Til alle med lakenskrekk, ha en fin natt og til resten god natt!!!!

6 kommentarer
    1. Gikta mi holder seg stort sett på avstand nå som vi har hatt et høytrykk her som har vart siden romjuka og ikke ser vi ende på det heller. Sånn sett er det fint men jeg er så lei av kulde og is, ville heller hatt litt mildere og litt snø.
      Ha en fin dag.

    2. Har ei kusina av meg som er plaget av noe av det samme. De er veldig mye i syden, har en leilighet der nede som hun nylig besøkte sammen med mor sin. Tenk på og bo i syden en tid,behandlingsreise? Det er mange som drar f.eks til Tyrkia på slike behandlingsopplegg.

    3. Jeg kjenner flere so reiser nedover i den kalde tiden, for dels bare være i varmen men ogsÃ¥ for Ã¥ ta kontakt behandling. Det høres jo veldig deilig ut, men jeg er jo ikke sÃ¥ glad i Ã¥ reise sÃ¥ langt jeg…. Tiltross for all sytingen pÃ¥ været sÃ¥ trives jeg jo best her hjemme… Ikke grei denne dama her skjønner du ;o))

    4. Ditt svar:

      Jeg kjenner flere so reiser nedover i den kalde tiden, for dels bare være i varmen men ogsÃ¥ for Ã¥ ta kontakt behandling. Det høres jo veldig deilig ut, men jeg er jo ikke sÃ¥ glad i Ã¥ reise sÃ¥ langt jeg…. Tiltross for all sytingen pÃ¥ været sÃ¥ trives jeg jo best her hjemme… Ikke grei denne dama her skjønner du ;o))

    5. Ditt svar:

      Jeg kjenner flere so reiser nedover i den kalde tiden, for dels bare være i varmen men ogsÃ¥ for Ã¥ ta kontakt behandling. Det høres jo veldig deilig ut, men jeg er jo ikke sÃ¥ glad i Ã¥ reise sÃ¥ langt jeg…. Tiltross for all sytingen pÃ¥ været sÃ¥ trives jeg jo best her hjemme… Ikke grei denne dama her skjønner du ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg