Nye kjøkkenstoler på ønskelista

På kjøkkenet mitt står to slitne kjøkkenstoler fra…., vel de er gamle, og jeg har lenge ønsket meg nye stoler. Er det så vanskelig tenker du, og ja det har det vært for jeg vil så gjerne ha noen som ligner de gamle. Det har jeg ikke klart å finne før jeg kom over noen hærlge stoler fra Tonning designet av Alf Sture. De er ganske like mine gamle, og heter Ola Windsor.

Jeg har ikke fått sjekket ut prisen enda, men jeg regner med at jeg må begynne å spare for de er sikkert ikke billige.

#kjøkkenstoler #tonning #alfsture

7 kommentarer
    1. Vi har Ola Windsor på hytta, men hjemme valgte vi ‘Engø småstol’ – lette å holde rene på et kjøkken, Ola Windsor er litt mer tidkrevende, he he, men godt valg 😀 Jepp, de er svinedyre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg