Spretter tilbake…

Da jeg gikk å la meg på søndag kveld var ikke formen særlig god.. Følte meg uggen i kroppen og litt småuvel, og ikke fikk jeg sove noe serlig heller. Det tok en god stund innen jeg omsider gled inn i drømmeland, men søvnen ble kortvarig gitt. Sånn ca 04:00 tiden våknet jeg med skikkelig magesmerter og skikkelig kvalm…. Jeg måtte bare opp i en fei, og så var vi i gang helt til langt ut på dagen mandag… Når det roet seg sovnet jeg inn å var borte i et par timer…

Til tross for at det var slutt på maratonløpet hadde jeg fortsatt ganske vondt i magen, og det har jeg i grunn hatt det meste av dagen i dag også… Når jeg snakket med sjefa utpå dagen i går følte jeg meg ganske fin, men en ting er å rusle rundt i joggingsen uten mål å mening en annen er å måtte stå opp dusje og bli ferdig innen viss tid for å rekke jobben. Med andre ord, formen var ikke helt optimal i dag… Jeg har kommet meg igjennom arbeidsdagen på et vis, og nå kan jeg lene meg tilbake å slappe av til i morgen…


For å glemme at jeg hadde mavesmerter tok jeg meg en tur ut i lunchen for å shoppe litt…. Jeg hadde gått tom for noen makeup produkter så jeg bestemte meg for å ta veien bortover Storgata, og stikke innom Vita for å handle der. Etterpå gikk jeg oppover mot Torggata, og da førte bena mine meg inn på Indiska hvor jeg endte opp med denne grønne lyslykten til 49,-. Jeg klødde etter å ta med meg noen andre lysglass også, men klarte å besinne meg. Før bena førte meg tilbake på jobben var jeg innom Nille og kjøpte med meg noen hvite te-lys. Det begynner å minke på de røde jeg kjøpte til jul, så det var greit å ha noen i bakhånda.

Det var deilig å kunne gå rundt i byen uten å vasse i saltsørpe som det har vært den siste tiden… Gatene var helt bare, og ikke en isflekk å se :o)) Her oppe i høyden er det også relativt bart og snøen har smeltet betraktlig de siste dagene, til min store glede og helt sikkert til andres ergrelse!!

På veg hjem dro jeg innom Meny og kjøpte med meg fiskepudding som jeg varmet opp i hvit saus til middag… Magen protesterte littegranne en stund, men så sakte men sikkert så bestemte den seg for at livet ikke var så ille alikvel :o))

Nå blir det litt tv før jeg krabber opp i senga for å få meg litt søvn!!

#uvel #kvalme #magesmerter #indiska #lysglass #torggata #vita #varmegrader #mildvær #storgata 

4 kommentarer
    1. Den lykta gir jo skikkelig vĂĄrfølelse!! Deilig at det ikke er sĂĄ mye snø i gatene, – men det kommer mer ser jeg pĂĄ værmeldingen!! – dessverre!!

    2. TerAnd: Ja gleden over varmegrader og mildvær er nok kortvarig… Det er for tidlig pĂĄ ĂĄret til at vi skal slippe unna med mer snø. Ser pĂĄ gradestokken nĂĄ at det har blitt kjøligere igjen…

      Falt plask for den lykten sist gang jeg var innom Indiska, og denne gangen klarte jeg ikke å la være :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg