Ny musikk

Jeg kan ikke akkurat påstå at jeg er lei meg for at det er fredag igjen i morgen… Det har vært en slitsom uke, som startet med omgangsjuke, og fortsatte med lange dager. Det har vært mer enn nok å holde på med på jobben, og man vil jo gjerne bli ferdig med mest mulig før man går hjem. Da går klokka fort…

I går hadde jeg bestemt meg for å gå kl 16, men jammen ble kl 17:30 innen jeg kom meg ut av døra.

I lunchen i dag måtte jeg ut en tur for å stikke innom Dyrego på Oslo City for å kjøpe våtfor til pusetassene mine. De er så kresne disse to frøknene mine, og vil bare ha det foret jeg kjøper der. Det er rent kyllingkjøtt eller fiskekjøtt uten noe usunt.

Mens jeg var på Oslo City stakk jeg innom Platekompaniet for å kikke litt, og da endte jeg opp med å kjøpe litt nytt.

Det ble den siste til Robbie Williams, som jeg har hatt veldig lyst på siden jeg hørte ham på Graham Norton før jul. I tillegg så kjøpte jeg Sassybeat, som jeg faktisk ikke hadde hørt om. Den fikk jeg til kompispris kr 99,-.

Jeg satte på sistnevnte da jeg kjørte hjem fra jobb, og falt plask for den. Musikken var vakker og stemmene til jente gikk rett inn i hjertet. Har du ikke hørt dem, gjør det!!

Ute har det både snødd og regnet i dag, og vi har et par varmegrader. Da jeg var på veg hjem kom det noen store våte laken av snøfnugg, og jeg ble klissvåt bare av noen få.

Ronja har nesten vært våryr i dag, og bare sittet ved balkongdøra å jamret og mjauet for å komme ut. Når jeg går for å åpne flyr hun avgårde et annet sted med halen høyt i været å er så kjempefornøyd.

Derfor pakket jeg på meg den tjukke VIF jakka mi å lot døra få stå åpen en stund… Frøkna fløy ut og inn i et sett å storkoste seg, men til slutt virket det som om hun var fornøyd å hoppet opp på krakken ved siden av meg. Da jeg gikk for å lukke døra satte hun i gang å mase igjen. Nå har hun endelig roet seg, og ligger å dormer seg i sofaen :o))

Det blir nok ikke så lenge før denne damen krabber opp i senga tror jeg… Er ganske trøtt og sigen i kroppen i kveld. Sitter å ser på første sesong Deadliest Catch på Netflix, om de tøffe krabbefiskerne oppe ved Alaskas farige farvann.

Ha en fortsatt fin kveld, blogges!

6 kommentarer
    1. I grunn sjelden jeg kjøper musikk, så lenge man har you tube så trenger man ikke det. Men det er mange gode artister og ikke minst norsk. Så jeg får snuse litt på de. Men flommen av musikk er det mye av så man blir fort lei. Men jeg lytter gjerne til noe klassisk . Mulig jeg unner meg litt kultur i helga av en eller annen form. Man må ut og bevege seg litt, faren er der at man gror fast foran TV i disse OL-tider.

    2. Helge: Jeg kjøper musikk med jevne mellomrom, men pleier vanligvis å handle på iTunes i mp3 format. Denne gangen derimot ble det CD.

      Jeg sitter å ser på slutten av åpningseremonien til OL, og syntes de har fått det ganske bra til. Irritetre meg noe vanvittig over reklamepausene da utøverne gikk inn på arenaen. Håper virkelig ikke ikke at det er noe som kommer til å fortsette igjennom hele OL.

    3. Syns egentlig det er en fin løsning at TV2 har tatt over hele OL selv om reklamen er irriterende. Og den blir nok med under hele OL. Men NRK har også reklame men ikke så synlig som hos TV2. til onsddag er det 20 år siden Lillehammer OL starta i 1994, vil alltid huske det på grunn av at min far har bursdag den dagen.

    4. Helge: :o)) Jeg er av den oppfatning at NRK burde fortsatt med utsendelsene av OL, men sÃ¥nn ble de ikke. Det blir sikkert bra pÃ¥ TV2 ogsÃ¥, men nÃ¥ er jeg pÃ¥ jobb under mesteparten av tiden sÃ¥ her blir det OL pÃ¥ NRK Sport pÃ¥ DAB’n.

      Jeg hadde ikke anledning til å være på Lillehammer under OL, men fikk gratisbilletter til utfor-rennet året før. Artig, men veldig nervepirrende for en med høydeskrekk å måtte komme seg opp i den bratte bakken :o))

    5. Her er stereoanlegget pensjonert, sÃ¥ en CD husker jeg ikke nÃ¥r jeg kjøpte :- Jeg laster ned musikk fra Spotify og Youtube bl.a. Jeg er av de FÃ… som ikke er interessert i sport pÃ¥ TV, OL eller ei, men det betyr at jeg kan gjøre hva jeg vil nÃ¥r gutta boys sitter klistra, he he, I dag SKINNER SOLA, sÃ¥ da skal jeg ut Ã¥ nyte den med venninner 😀 Ha en god OL-helg foran skjermen – og husk Ã¥ strekke ut innimellom 😀

    6. Lene S.: Mitt store annlegg er også pensjonert, men jeg har en liten rosa sak som jeg bruker når jeg når jeg tar fram noen gamle CD. Har ikke kommet så langt som å få alt inn på den store hardiscen enda.

      Jeg kommer nok til Ã¥ følge litt med OL pÃ¥ tv nÃ¥ i helgen, men til uka blir det radion som fÃ¥r gjøre jobben. Skal jo jobbe, og kan ikke stÃ¥ Ã¥ glo pÃ¥ tv da…

      Våknet også opp til en solfylt dag og litt minusgrader, men nå har det vippet over på plussiden. Det blir en flott dag kjenner jeg :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg