Sola er tilbake

Å, så deilig det var å våkne opp i dag å se sola titte igjennom persiennene, og jeg kom meg opp av senga i en fart. Det gikk som en drøm å få ryddet opp i heimen og ordnet med morgensellet til pusene å frokost til meg selv.

Jeg var ikke oppe så tidlig akkurat, og klokka var nok nermere 10 innen jeg var oppe i stående stilling :o)) Det var ingen grunn til at jeg skulle opp noe tidligere heller, og med en lang å slitsom uke bak meg var det godt å kunne ligge litt lenger i dag !

Jeg har satt opp balkongdøra sånn at pusene kan få løpe ut og inn som de vil…. Akkurat det er noe jeg lengter etter kjenner, og stå opp om morningen å sette opp døra for å lufte ut uten å fryse. Gå på kjøkkenet for å brygge en god kopp kaffe som jeg tar med meg ut på balkongen for å nyte mens jeg hører på radion. Det er nok ikke så veldig lenge til det skjer, for hvis sola skinner på glassene på balkongen blir det veldig fort varmt å godt der ute mens det fortsatt er kjølig ute.

I går gikk formen rett ned i kjelleren rett etter at jeg kom hjem…. Det er lenge siden jeg har hatt det sånn, men helt plutselig blusset det opp betennelser rundt om i kroppen som først fikk meg til å fryse og deretter nesten renne bort. I tillegg hadde jeg vondt over alt, og stiv som bare den. Derfor ble det til at jeg mer eller mindre lå rett ut i godstolen å halvsov hele kvelden, til det var på tide å gå å legge seg i senga. Den akutte betennelsen fra i går er blitt noe bedre i dag, og det har gjort at formen min også føles litt bedre i dag.

Jeg tenkte jeg skulle benytte sjangsen til å få vasket bilen min i dag, for den har blitt så møkkete igjen av all sørpen på veien. Skulle det bli kaldere etterpå så kommer den til å stå inne i varmen noen timer etterpå til den blir tørr igjen.

Nå blir det en kopp kaffe til, og så må denne damen sette kroppen i gir.

Ha en fortsatt fin lørdag, foran TV’n eller ute i det fine været, blogges :o))

#sol #varmegrader #balkong #betennelse #vondt #kaffe

3 kommentarer
    1. TerAnd: Usj ja, nÃ¥ er den borte igjen, og himmelen er helt grÃ¥ Ã¥ trist… Alikevel renner det fint i takrennen, sÃ¥ snøen smelter nÃ¥ i allefall :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg