Captain Phil Harris, min favoritt

Da serien Deadliest Catch begynte på Discovery Channel, ble jeg raskt hekta på serien. De aller fleste som fulgte og følger serien har sin favoritt kaptein, og det hadde jeg også. Det var Phil Harris på den grønne båten Cornelia Marie :o)) 

Jeg gikk ikke glipp av en eneste episode, og bare elsket å se på alt slitet og kranglingen mellom kapteinen og sønnene som etterhvert jobbet ombord sammen med han. Da han så ble syk og havnet på sykehus var jeg som alle andre bekymret for ham, og var lykkelig da det så ut som om han skulle klare seg. Dessverre skulle ikke oppturen vare, og 9. februar 2010 var det slutt for Captain Phil Harris og han sovnet inn.

R.I.P.

2 kommentarer
    1. Mulig jeg har sett noe på det men man får ikke tid til alt. Fra en annen blogg ble jeg anbefalt en bok som sikkert du vil like som har katter. Boka Heter `En gatekatt ved navn Bob`av James Bowen, boka er sann og forteller hvor kloke katter kan være. Boka handler om en gatemusikant i London som tar til seg en katt. Knytter sterke bånd slik at livet til James blir snudd opp ned. Hørt om den?

    2. Helge: Ja, jeg har hørt om den… Jeg er medlem av en kattegruppe pÃ¥ Face, og en av de andre medlemmene har nettopp lest den. Vurderer og kjøpe og lese den :o))

      Jeg ser nok mer på tv enn du gjør av forskjellige årsaker, og da får man med seg en god del :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg