Vaskedag

I dag stresset jeg hjem fra jobben ved 15 tiden, siden jeg hadde hengt meg på i vaskekjelleren kl 16… Det tar tid å komme seg hjem, og man bør helst starte å vaske når tiden begynner. Hvis ikke så hender det rett som det er at noen frekke folk kommer å setter i gang og stjeler tiden. Det har heldigvis ikke skjedd meg på en god stund, men sist gang det skjedde ble jeg så forbannet at jeg stoppet maskinene å slang tøyet på gulvet. Damen ble ikke spesielt fornøyd, men brøy jeg meg om det? NEI!!!

Jeg hadde en megavask i dag, og jeg holdt på å slepe meg halvt ihjel med å få den ned trappa og igjennom kjelleren… Like tungt var det når jeg skulle ha alt sammen opp igjen også, og jeg fikk så vondt over alt å ble veldig sliten i kroppen. 

Akkurat nå føles det som om jeg har feber i kroppen, og leddene og muskler verker som bare det… Tror vel egentlig at årsaken til at jeg føler det sånn nå er for at overanstrengte kroppen med å slepe den tunge vasken. Det skal nemlig ikke så mye til før kroppen min setter seg i motverge å protesterer høylytt!!

Mens maskinene gikk så det dundra nede i kjelleren fikk jeg med meg litt OL og skiskyting, som for vår det ikke var noen triumf akkurat. Det ble noen bommer her og der, og da vinner man ikke. Martin Fourcade var bedre enn alle de andre i dag, og hentet hjem en velfortjent gullmedalje til segselv og Frankrike.

Jeg har alltid gledet meg til OL, men i år syntes jeg ikke dt er like gøy når NRK ikke står for sendingene. Det skyldes dels all reklameavbrytelsene, men også at jeg savner de mer profesjonelle komentatorne til NRK. Jeg burde vel egentlig ikke sutre, for de fleste øvelsene går mens jeg er på jobb å da er det radio’n som gjelder. I morgen er det ganske mye som begynner relativt tidlig på formiddagen…., men da er jeg på opplæring så det blir bare oppdatering i pausene på mobilen :o))

Utpå dagen i dag klarte sola å trenge seg igjennom skylaget, og det ble så lyst og fint ute… Det er rart hvor mye noen solstråler har å si på humøret, og mitt hadde definitivt en bratt stigning :o)) Det var veldig behagelig å komme hjem mens det ennå var lyst ute, noe som fortsatt ikke skjer så ofte. Jeg merker jo at dagene blir lengre for hver dag som går, og det blir nok ikke lenge før det lyst både om morningen og om ettermiddagen når man kommer hjem. Det får kveldene til å virke lenger, og man får liksom litt mer ut av dagene etter jobb :o))

Nå vil kroppen min at jeg går å legger meg, og jeg tror faktisk at jeg for en gang skyld skal høre på den!

Ha en fortsatt fin kveld, blogges :o))

5 kommentarer
    1. ForsÃ¥vidt enig at OL er bedre pÃ¥ NRK – men om de har rÃ¥d til det er en anna sak men de har sÃ¥ mye snikreklame alikevel sÃ¥ hvorfor ikke. Folk er ikke vant med kommentatorne TV2 har, virker nervøs nÃ¥r en som kun kommenterer fotball skal over til alpint osv… Og den reklamen er noe dritt.

    2. Vi er kanskje bortskjemt med all kunnskapen kommentatorne på Nrk sitter på, men når man skal ha et sånt viktig verv må man lese seg opp på det som har vært. Jeg håper nå at Nrk har mulighet til å få tilbake rettighetene til neste OL.

    3. Vi er kanskje bortskjemt med all kunnskapen kommentatorne på Nrk sitter på, men når man skal ha et sånt viktig verv må man lese seg opp på det som har vært. Jeg håper nå at Nrk har mulighet til å få tilbake rettighetene til neste OL.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg