Halvgått

Dagene går så altfor fort, og nå er vi midt i denne uka allerede. Jeg henger nesten ikke med for tiden…. Mye å gjøre på jobben og få mennesker så det er mer en nok av arbeidsoppgaver å ta av. Det er nok derfor tiden går så fort også, men jeg kjenner godt på kroppen at jeg er er sliten å at jeg ikke klarer helt få hvilt ordentlig ut.

Når lunchen kom trengte jeg å komme meg ut litt for å lufte hode mitt litt… Det var betraktelig mildere ute så det var deilig å ta seg en liten tur rundt i gatene.

Gikk en liten tur innom Åhlens for å kikke litt, og kom ut med en hvit pose med rød skrift på med nle oppi. Der var det 4 smørkniver i plast i burgunder, en rosa slikkepott og et fruktfat i sort metalltråd.

Så ble det en liten tur innom Clas Ohlsson for å se etter en rosa oppladbar støvzuger, men de hadde ikke den eller noe lignende.

Jeg viste at de hadde støvsugeren hos Europris så jeg dro innom den på Bryn da jeg dro hjem. Der fikk jeg endelig den rosa jeg ville ha…, til den nette sum av 199,-. Den er av merket OBHnordica. Jeg har ikke fått testet den ut enda, for den må lades opp ordentlig først. Planen er å renske sofa og sengeteppet mitt for kattehår, så jeg håper den orker å gjøre jobben.

Nå sitter jeg å ser på Kakekrigen so er inne i finaleukaa. Spennende å se hvem som går av mdd seieren i morgen ;o))

Ha en fortsatt fin onsdagskveld, blogges.

#åhlens #claesohlsson #obhnordica #onsdag #kakekrigen

4 kommentarer
    1. Tiden flyr, 20 år siden OL på Lillehammer startet i dag samt bursdag til min far idag. Skal ditt en tur i morgen som vanlig på torsdagene. Mye støv innimellom her men er flink til og gjøre reint, ikke slik at jeg gjør det hver dag men det må til. Kjenner det for på lufta. God natt og sov godt.

    2. Ba tenk at det var gått så lang tid… Skal jeg være helt ærlig så syntes jeg at det var det var det beste av dem alle. Vi flokket til alle arenaer og jublet på alle deltagerne, uavhengig av hvor de kom fra. Det var sikkert noe negativt å si om det også, men jeg kan ikke komme på noe.

      Min far (biologisk) bor oppe på Rjukan og det blir ikke anledning til å besøke han like ofte som jeg skulle ønske. Det blir sånn når man jobber for fult hver dag, og trenger helgene til å hente srg inn igjen. Blir forhåpentlig lettere når dagene blir lengre og temperaturen blir lunere…. Da har jeg nok mer energi ;o)) Ha en riktig god natt!

    3. Hi, hi, jeg kjøpte samme støvsuger, men i grått 🙂 Den er grei til å fange smuler fra kjøkkenbordet og kjøkkengulvet, men der stopper det 🙁 Kanskje det er ekstra feite hybelkaniner her, håper du blir mer fornøyd med den enn jeg 😀 God kveld i heimen!

    4. Lene S.: Nå har jeg akkurat testet den ut, og den plukker lett opp bøss og smuler. Jeg forsøkte å få opp kattehårene i pelspleddene, men uten børsten som følger med ville det ikke ha gått. Hva kan man forvente seg for 199,-.

      Uansett, den tar seg veldig godt ut der den står så rosa og fin :o)) Ha en fortsatt fin kveld du også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg