Der skulle vi ha vøri…

Som jeg nevnte i går så har jeg en feriedag i dag, og den var det meningen at Anne og jeg skulle ha benyttet til å dra en tur til Sverige for å Harry handle litt…. Sånn skulle dessverre ikke gå, for da denne damen våknet grytidlig til morran i dag var det med sår hals og høy feber. Det var ingenting som sa at noe var på gang da jeg gikk å la meg i går, bortsett fra en hodepine som jeg anntok kom fra en stiv nakke. Da var det jo ikke noe annet å gjøre enn å ringe til Anne for å fortelle den dårlige nyheten. Fryser og kjøleksap var ment å bli fylt opp, så derfor handlet jeg ingenting i går… Selv med feber i kroppen er jeg nok nødt til å komme meg en snartur ut for å handle inn litt middag til helgen, og kaffekapsler, som jeg bare har noen få igjen av….

 

Om jeg er lei for at jeg ikke kom noe sted, så er det motsatt med de to små pusetassene mine… De er overlykkelig for at matmor er hjemme med dem, og har diltet etter meg helt siden jeg sto opp. Når jeg satte meg ned i stua for å se ferdig Poseidon som jeg satte på i går kveld, kom Ronja løpende og gikk opp på to ben mens hun småpratet til meg å dyttet til armen min med poten sin. Hun pleier å gjøre det når hun vil ha litt oppmerksomhet, og da mener hun at masse kos skal komme hennes vei. Det gjør også det, for hvem kan ignorere de runde øynene som ser bedende opp meg :o))

Ute er det grått og trist i dag, men det varmegrader så snøen smelter og det er bløtt overalt…. Det er definitivt en dag for slagstøvler ser jeg.

6 kommentarer
    1. Slike Harryturer er bare stress for min del, har jo vært på slike turer 3-4 ganger til Strømstad, en koslig by, men det er bare stress fra den ene til den andre butikken. Liker meg godt i Sverige men vil heller ta meg tid når jeg først er der.

    2. Helge: Jeg elsker shoppingturer til Sverige… Vi reiser aldri til byen Strømstad, men drar i stedet til Nordby Shopping hvor de har mange spennende butikker vi kan løpe inn og ut av :o)) SÃ¥ avsluttes turen med en behagelig spasertur i matbutikken, hehehe :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg