Bihulebetennelse

Hodepinene min ville ikke gi seg, så da jeg måtte innom legesenteret for å få en ny resept på noe annet nevnte jeg at jeg ikke hadde vært i form. Det viste seg at jeg hadde fått bihulebetennelse, noe jeg ikke hadde tenkt på selv siden jeg ikke var tett i nesen. Alikevel var jo den klassiske dunkende smerten i pannen når jeg bøyde meg framover. Fikk en kur med antibiotika, så det tar nok knekken på betennelsen tenker jeg!!
Jeg har vært på jobben hele dagen, men det var slitsomt for jeg hadde hodepine hele tiden som jeg ikke helt klarte å holde i sjakk med smertestillende.

Etter at jeg hadde spist middag og ryddet bort var jeg helt ferdig, så jeg tok med meg et pledd og slang meg på senga å sovnet momentant. For sikkerhet skyld satte jeg på alarmen sånn jeg ikke skulle sove for lenge… Da blir det dårlig med søvn i natt.

Siden jeg skulle til legen dro jeg ut senere enn jeg vanligvis pleier å gjøre, og det var helt lyst ute…. Ikke bare det, himmelen var blå og sola holdt på å stå opp :o)) Det fine været har vært hjertelig til stede hele dagen, og da jeg gikk hjem var det fortsatt lyst ute. Faktisk så var det ikke bar lyst lenge, men også relativt varmt sånn at jeg kunne ha balkongdøra oppe en god stund. Pusene var helt i ekstase og løp ut og inn i et sett hele tiden. Jeg har ikke sett sånn fart på Ronja på aldri så lenge, og det var morro å se henne jakte rundt på søsteren, og omvendt :o))

Den “vonde” toa mi er heldigvis ikke så vond lenger, og det gikk helt greit å få på sokk og støvel, heldigvis. Var jo veldig bekymret en stund for at den kunne være brekt, men den har nok bare vært ordentig forslått. Den er fortsatt øm, og liker ikke å bli belastet for mye men jeg har ikke noe problemer med å gå på den, puh!!

Nå skal jeg fylle opp kaffekoppen, lene meg godt tilbake i godstolen å se på Masterchef Australia All-Stars mens jeg tar noen omganger på hekletøyet mitt.

Ha en fortsatt fin kveld, blogges :o)) 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg