Nye lesebriller

Jeg jubla da SMS’n kom på formiddagen i dag fra Synsam, lesebrillene mine var kommet og jeg kunne komme å hente dem.

Det var en kjempestor lettelse å slippe å bruke de gamle som hele tiden skle helt ned til nesetippen, siden det ikke var noe som holdt dem oppe lenger. De har gjort nytten sin i snart 4 år, og har nå gått i pensjon :o)) Jeg hadde møter ut dagen fra klokka 12 så rett før kl 11:30 gikk jeg med raske skritt bort i Karl Johans gate for å hente dem. Det tok ikke så lang tid og jeg var tilbake igjen på jobb etter 15 – 20 min.

Her er altså de nye skjåglasa, som denne gangen har sort innfatning. Det er første gangen jeg har hatt så mørk innfatning, men syntes vel selv at jeg kledde dem ganske godt. De er nå i allefall mye sterkere enn de gamle, og det var veldig uvant. Jeg har jo sittet å myst en god stund når jeg skulle lese skrift som var noe mindre, og det har vært slitsomt. Plutselig virket alt så stort og jeg ble nesten litt ør i hodet av det. Nå har jeg brukt dem noen timer og jeg begynner så smått å bli vant til dem.

Nestenblondina med de gamle brillene, med tape på og alt…

Så har de nye lesebrillene kommet på nesen… Helt greie disse, ikke sant??

Det som ikke er like greit er at denne damen sårt trenger å komme seg til frisørdamen for en klipp og litt ny farge på autostradaen av ettervekst. Den ble veldig tydelig på bildene syntes jeg. Problemet er bare den at jeg ikke har time før til lørdagen. Det kommer til å bli en lang uke, hvor jeg får holde meg langt unna speiler sånn at jeg slipper å se all etterveksten!!!

Pusene mine har vært helt propell i kveld, og løp ut og inn evig lenge….. Jaktet på hverandre, og fløy over møbler for så å fly rett opp til taket på klatrestativet og så ned på gulvet å rundet hele heim før de fløy ut igjen. Så var det hele runden om igjen…. Nå har de tatt kvelden ser det ut til å ligger rett ut, en i senga mi mens den andre ligger øverst i klatrestativet.

Jeg er veldig trøtt i kveld siden jeg sov litt dårlig i natt… Med en gang jeg la meg så var jeg borte, men noe vekket meg etter en time å da var det umulig å sovne igjen. Til slutt slo jeg på tv’n inne på soverommet å så litt på Oscar sendingen på TV6. Når jeg sovnet igjen er jeg litt usikker på, men de siste jeg husker var en eller annen kjendisdame i en nydelig kjole som ble interjuet… Skal gjøre et forsøk på å komme meg tidlig i seng i kveld, og er jeg heldig så kommer jeg til å sovne med en gang å ikke våkne før klokken ringer til morran igjen.

Ha en fortsatt fin mandagskveld, blogges :o))

#synsam #lesebriller #innfattning #karljohansgate #katt #oscar #tv6 #sove

8 kommentarer
    1. TerAnd: Tusen takk :o)) Det er nok 5 uker siden jeg var der, og håret mitt vokser ganske fort. Det er autsotradaen av ettervekst et bevis på, hehehe!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg