Nye klær

I lunchen i dag skulle jeg egentlig bare en kjapp tur på Nille for å kjøpe noen poser med Crazy Forgs som er fylt med tyrkisk pepper pulver… Når man kommer opp rulletrappa til 2 etg på Gunnerius så ligger Zizzi rett fram, og hodet mitt var på vei til Nille mens bena mine styrte meg rett inn på Zizzi.

Med en gang jeg kom inn fanget blikket mitt noen jakker som han rett fram… Jeg måtte bare prøve, og rasket med meg en rosa og en sort jakke og et par gensere å dukket inn i prøverommet. Etter å ha prøvd alt sammen klarte jeg ikke å bestemme meg for hvilke farger jeg skulle kjøpe, og endte opp med alt sammen :o))

Den rosa jakken her ser ikke ut som om den er det på bildet, men uansett hvor mange bilder jeg tok klarte jeg ikke å få fram den shockrosa fargen som jakken faktisk har. Jeg får gjøre et nytt forsøk i dagslys senere så kanskje det blir bedre. Tror det blir fint med en lys topp og sorte bukser til :o))

Den sorte jakken passer jo til alt :o)) Ingen av jakkene er i skinn, men i noe som ligner og det gjør nok at de kan bli lune og gode når sola endelig begynner å varme igjen. 

Jeg kan ikke huske sist jeg kjøpt meg noen nye klær, så det var på tide nå syntes jeg. Dessuten var det kundedager hos Zizzi, og dermed fikk jeg 20% rabatt på alle plaggene :o))

Bare for å ha sagt det, så ble det Crazy Frogs også :o)) 

#nille #crazyfrogs #zizzi #jakke #gunnerius 

8 kommentarer
    1. Flink du har vært 🙂 Jeg endte opp med å finne en super bukse men hadde ingen penger så nå henger den i Asker å venter på meg 😉

    2. Gratulerer med nye klær. Tøffe, stilig og noe som kler deg. Minner meg på om at jeg må kjøpe noe nytt snart.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg