MGP-delfinale

Nå har jeg benket meg foran tv'n for å se på 1 delfinale i MGP. Denne gangen skal alle delfinalene forgå denne helgen, og det syntes jeg ikke noe spesielt om.

Jeg syntes at det var gøy å samles om tv'n hver helg for å diskutere låtene og klærne til deltagerne. At de gjør det på denne måten er pga penger…..

Jeg har ikke hørt noen av melodiene i forveien, så jeg er veldig spent på om hva som kommer…. Håper det er noe som får de stive beina mine til å rykke til for å holde takten ;o)

#mgp #delfinale

4 kommentarer
    1. Bryr meg mindre om det. Men alle som synger har jo levd litt kjendis en tid og det blir neppe mindre speed i det livet etter en slik aften. Skal heller se litt på Skavland som starter kl 21 på svensk tv og 25 min senere på NRK. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg