På besøk i går

Etterå ha vært hos frisørdamen i går, dro jeg hjem en stund for å få i meg litt mat å ordne noen småting.

Det var deilig å få litt orden på håret igjen, og ikke minst bli lysere. Sist gang ble det brukt litt for mørk farge, og pluss at sist gang håret ble stripet så ble det litt for lite av dem. Nå derimot er jeg kjempefornøyd.

Før jeg dro til Anne som jeg skulle være hos i går kveld, var jeg nede på Alna senteret. Der kjøpe jeg en stor sekk med tørrfor til pusene. Det hadde nemlig ikke holdt over helgen.

Etterpå var jeg innom Lefdal hvor jeg kjøpe en Dolche Gusto kapselmaskin til Anne. Den var en av de minste i hvitt, men den var automatisk….. Akkurat det la jeg ikke merke til før vi prøvet den.

Jeg kjøpte med en boks med kaffe og en med te, og det koste vi oss med litt senere.

Anne serverte kyllingfile i fløtesaus bakt i ovnen med ris til, noe som smakte veldig godt. Utpå kvelden serverte hun sjokolademuffins bakt fra grunnen med en deilig og rik sjokoladekrem på toppen.

Vi så MGP delfinalen, men ble vel ikke akkurat overveldet av låtene som ble presentert. Det var et par som var et hakk bedre enn de andre, men ikke noe mer enn det.

Jeg var vel hjemme hos medselv igjen ca 00.30, og da boe det til at jeg ble sittende en stund oppe for se litt tv.

Det ble sent før jeg kom meg i seng, og derfor var jeg ikke så tidlig oppe i dag heller. Været er ikke så ille i dag så jeg har tatt med meg kaffekoppen og nettbrettet ut på balkongen. Sola kommer å går hele tiden, men det er lunt her alikevel.

Ha en fortsatt fin søndag, blogges ;o))

2 kommentarer
    1. Kom at man kan komme til besøk en slik lørdagskveld. Bra vær i dag, tok en sykkeltur på 2-3 mil i dag. Mye folk ute, unger og hunder i massevis. En deilig søndag.

    2. Det har virkelig vært flott vær i dag….. Jeg Ã¥ pusene har sittet pÃ¥ balkongen det meste av dagen. HÃ¥per virkelig at det fortsetter, for nÃ¥ har vi hatt nok regn ??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg