Er det mulig…??

I dag var jeg innom Claes Ohlsson på veg hjem, og der kjøpte jeg bl.a. et nytt rosa tørkestativ…

Stativet var godt forseilet i plast, og det var jo fin når man skulle frakte det med seg hjem… Når det så gjelder å få det ut av plasten skulle vise seg å være langt mindre festelig :o(( Jeg trodde det bare skulle være å klippe opp på toppen å dra plasten av, men å nei du så enkelt skulle det vise seg å ikke være. Plasten var sveiset sammen rundt alle stenger, samt rundt trådene som klærne skal henges på. Sånne ting får meg til å ta helt av, og det gjore jeg også. 

Noe som burde ta bare noen få minutter, endte opp med å ta meg 20 minutter… Det tok sikkert lengre tid enn nødvendig også for at jeg ble så innmari forbanna. Temperaturen sankt betraktelig nå stativet kom ut av den åletrange forpakningen, og fargen er jo helt perfekt :o))

8 kommentarer
    1. Hallo Vera 😉
      Ja lett skal det ikke være he he he. Jeg selv strever av og til med innpakninger og anna møkk. Jeg har som sagt tatt meg selv litt i nakken her nå for å blogge litt igjen. Har vært nede for telling i lengre tid etter ulykken i rom jula, så jeg sliter litt ennå. BUT I M BACK 😉 kos deg videre i kveld. Jeg skal surre litt innom andre her også. Klemz

    2. TerAnd: Kjære deg, jeg trodde du viste at jeg ikke var født med tÃ¥lmodighet… I allefall nÃ¥r det gjelder sÃ¥nne ting som dette her, fres hihihihi!!

    3. Det er hinsides alle fornuft å pakke ting på den måten. Har pakket ut varer som er plastpakket før de er satt sammen og dermed er det helt umulig å få bort alt. Det finnes ting på markedet som man nesten må ødelegge for å få ut av pakningen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg